Dumle | Ansökan till Support[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Dumle#8634

Ange ditt födelsedatum 13 November 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00/13:00 - 01:00/03:00 på helger
17:30 - 23:00/00:00 på vardagar när det är skola.

Berätta om dig själv Jag är 17 år gammal och spelar på datorn mest FiveM och gillar att vara med vänner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta hand om support ärenden, skulle specca väldigt mycket in game och hålla koll på discord servern. Jag skulle specca runt populära områden samt spawnpunkter då det förekommer väldigt mycket regelbrott vid dessa ställen. Jag vill vara med och påverka RPn på servern och höja den samt förbättra den till ett seriösare RPande. Just nu så rpar jag som polis och det förekommer väldigt mycket regelbrott som jag vill kunna ta hårdare åtgärder emot. Jag vill vara med i förändringen av Multistaden och vara en del av den.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sedan i Juni 2020 och har varit staff under en större del av min tid på denna servern.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill komma tillbaks och höja RPn. Jag vill vara en del av Multistadens förändring i framtiden, vill vara med och hjälpa samt stötta mina staff kollegor och vägleda de samtidigt som jag jobbar på hårt själv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Med mina staff erfarenheter så skulle jag kunna vara med och se till så att det är hög RP nivå på servern och se till så att inga regelbrott sker. Jag skulle röja undan lallare och folk som är inne endast för att förstöra för andra. Just nu så ligger spelantalet på 200+ varje dag och jag anser att min hjälp skulle kunna vara en nytta för servern och förbättra rpandet samt hjälp för spelarna.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja. Jag blev staff första gången i Juni 2020 det var alltså då jag började spela på servern och från Juni till Januari någonstans så har jag varit staff. Jag jobbade upp mig från Support till Sr.Admin på ungefär 4-5 månader. Jag har goda erfarenheter och kan diskutera större frågor gällande servern om ingenting stort har förändrats enda sen jag blev av med min staff roll. Jag känner till alla staff kommandon och kan kommunicera med mina staff kollegor samt spelare på servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är väldigt erfaren och känner till alla kommandon, fråga mig bara hur man gör något så har jag svar på det.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har väldigt lätt för att lära mig nya saker och ja jag kan anpassa mig utifrån systemet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag har inte spelat på någon annan server sen jag började spela på Multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

+rep, Var en otroligt bra staff tidigare. Förtjänar defenitivt att få komma tillbaka till staff teamet

Tillbaka