Dumle | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Användarnamn: Dumle

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Zevoxz#1337

Ange ditt födelsedatum 13 November 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 till 16:00 sen går jag ner käkar middag sen kommer jag tillbaks och fortsätter från 16:00 till 20:00 sen drar jag ner tar något käk och kommer tillbaks och spelar till runt 00:00 - 03:00. Nu under sommarlovet är jag oftast vaken väldigt länge och det är bra för då kan jag även hjälpa andra som har kul på nätterna om det skulle vara så att någon kommer in och förstör för dom.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle göra det tydligt att min pm på discord är öppen och att man alltid kan skriva till mig om man behöver hjälp eller något liknande. Jag skulle läst alla reports vi får in och gjort mitt bästa för att hjälpa till. Jag vet hur det är när man inte får hjälp för något man blivit utsatt för så därför vill inte jag att någon annan blir utsatt för det. Älskar att hjälpa folk och älskar när dom lämnar ett positivt feedback. Jag vill gärna göra ett gott intryck för servern så om nya spelare kommer in och blir utsatta för RDM eller något liknande och dom hade skrivit det i chatten, hade jag teleportat till dom och hjälpt dom med glädje. Vill att folk ska kunna lämna servern efter dom haft kul och komma tillbaks för mer kul med andra spelare eller sina vänner.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag har oftast varit moderator och hjälpt i servern, hjälpt folk som behöver det och svarat på deras frågor. Min pm har alltid varit öppen så om jag inte ser deras meddelande i servern så ser jag det i min pm. Jag tycker om att hjälpa folk och är väldigt engagerad. Jag har även lärt mig väldigt mycket från andra staffs och tagit del av deras arbete och hur dom gör i vissa situationer och hur dom hjälper till som mest. Jag har lärt mig väldigt mycket och skulle gärna vilja lära mig mer, finns ju alltid mer att lära sig och det är jag beredd att göra.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare erfarenheter inom att vara staff men inte just i en FiveM server. Jag skulle gärna ta del och lära mig från vårt kära staff team och se på hur dom gör i olika konflikter och situationer. Jag vet att det alltid kan förekomma grovt språk osv från andra spelare, men det är inget som kan påverka mig på något sätt och jag vet hur jag kan hantera sånna situationer bäst. Jag har sett mycket och lärt mig lite åt gången och jag tror att om jag fortsätter se och lära mig så kommer jag ha riktigt bra erfarenheter i slutet av dagen.

Vad kan du om skripts? Jag ska vara väldigt ärligt och inte säga att jag kan mycket om scripts bara för att gå med i staff teamet. Men såhär är det jag kan faktiskt inte mycket om scripts men skulle vara mer än nöjd att lära mig om det i slutändan. Jag är väldigt lärorik och lär mig saker väldigt fort, så jag skulle gärna kunna lyssna och se på vad folk kan om scripts och ta del av det samt få in det i huvudet och lära mig det.

Varför vill du bli staff? Jag vill gärna hjälpa till i servern och supportar denna server till 100%. Jag har haft väldigt kul när jag spelar på denna server och är beredd att hjälpa till och fortsätta att ha ännu mer kul. Kommer ihåg när jag var ny och inte kunde mycket och det var inte direkt någon som hjälpte mig, fick lära mig mycket om servern på egenhand och det är jag glad för. Nu när det kommer nya spelare och har frågor angående vissa saker till exempel vad man får göra och inte göra och vart man kan göra det och det, så skulle jag vara mer än glad att ställa upp och hjälpa till och svara på alla deras frågor! Kommer även att ta hand om dom som bryter mot reglerna och snacka me dom att det inte är tillåtet, fortsätter dom så finns det inget annat att göra än att ge ut en flygbiljet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar på en amerikansk server som heter Impulse RP och jag är mer än beredd att sluta spela där för att ha mitt "full time jobb" i denna server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Klart och tydligt.

Senast ändrad:
Bra ansökan!

Utvecklingspotential finns under ”Varför vill du bli staff?”, där du just nu beskriver ett exempel, skriv lite mer allmänt också!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Bra ansökan!

Utvecklingspotential finns under ”Varför vill du bli staff?”, där du just nu beskriver ett exempel, skriv lite mer allmänt också!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Tack broder, ska försöka utveckla lite mer.

Snygg ansökan! Du ger många exempel på vad du skulle göra om du blir staff!
Lycka till!

Mvh, Edde

Tillbaka