Dumle | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    11
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dumle

Icke Medlem
Meddelanden
783
Reaction score
153
Användarnamn: Dumle

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Zevoxz#1337

Ange ditt födelsedatum 13 November 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 12:00 - 04:00-05:00 Varje dag

Vad skulle du göra om du blir staff? Hade hjälpt folk så mycket jag bara kan och gått på varenda report som kommit in samt speccat runt i noclip. Hade även haft ett öga på folk som väntar i support och dragit in varenda en och hjälpt dom. Har väldigt bra erfarenheter sen tidigare. Det är otroligt kul att vara staff och ännu roligare att hjälpa folk och lämna dom med ett leende :) Jag går alltid på bevis och aldrig ord mot ord, bevis är det bästa och det mest hjälpsamma sätt att lösa problem mellan folk. Kan hända att folk förlorar sina vapen när dom fore respawnar och vill ha sina vapen tillbaks men då kommer jag att kräva tydliga bevis som jag kan gå på. Kommer även ta saker och ting med andra staffs som inte är upptagna bara för att komma överens om att det är tydliga bevis och att denna person borde få tillbaka sina vapen. Jag skulle även göra det tydligt för folk att min pm alltid är öppen och jag alltid är öppen för att svara på folk som behöver hjälp eller liknande. Älskar efter att ha hjälp en person och personen lämnar ett bra feedback och det syns att vi gör ett gott intryck på servern. Jag hade även skött allt väldigt professionellt och moget med folk i varenda situation och problem.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Har varit staff på denna server tidigare och blev av med min staff för ett misstag jag gjorde men vad jag uppskattade mest är att folk berättat för mig att jag gjort ett bra jobb som staff. Klart att jag är besviken på mig själv att jag gjorde fel men vill komma tillbaks och bevisa att jag är mycket bättre än så. Det funkade otroligt bra att vara staff här, hjälpte väldigt mycket folk och fick otroligt mycket bra feedback tillbaks. Det var en ära att jobba här och vill gärna komma tillbaks och fortsätta där allt slutade. Jag såg aldrig det komma att jag skulle bli demotad med tanke på att jag hade inställningen att jobba mig upp till en högre position än Head Mod, men motgångar kommer och man lär sig. Jag har lärt mig så sjukt mycket under tiden jag varit staff här och jag uppskattar varenda lilla grej jag fått ta del av och lärt mig. Jag är en person som jobbar väldigt hårt för att nå upp till sina mål och jag vill ta del av staff teamet och vara med under utvecklingen av Multistaden och hjälpa till.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är väldigt erfaren inom staff arbetet och jag vill utveckla mig mer samt utveckla servern genom staff arbetet inom att hjälpa folk och lösa problem. Jag vill hjälpa till så mycket jag bara kan i servern, har aldrig varit såhär engagerad i någon annan server. Det här communityt har verkligen lärt mig och hjälpt mig väldigt mycket genom hårda tider och det kändes otroligt skönt att vara staff här och hjälpa folk. Det krossade faktiskt mig att bli demotad men jag lärde mig av mitt misstag och det ska hanteras mycket mer professionellt nästa gång.

Vad kan du om skripts? Har sett mycket folk skripta men kan inte direkt mycket om skripts jag själv men är mer än redo att lära mig om skripts.

Varför vill du bli staff? Jag vill ha en andra chans att bevisa att jag verkligen är bättre än så och inte begå samma misstag jag begick. Jag vill hjälpa folk samt lära andra så som jag blivit lärd av folk. Jag lärde mig sjukt mycket genom tiden jag var staff här och vill fortfarande lära mig ännu mer. Det är väldigt kul att arbeta som staff och arbeta inom ett fungerande, professionellt community som denna. Jag lärde känna mycket folk och det var så otroligt kul att påträffa människor genom ett community på internet, vill fortsätta att lära känna fler folk och att folk ska veta att om dom har problem och ingen annan finns där så kan dom alltid vända sig till mig och skriva ett pm eller @ mig i discord servern, jag kommer alltid att finnas där oavsett vad. Jag ser upp till alla i communityt och jag gör det med glädje. Jag ser speciellt mycket upp till dom som har högre rank än mig som lärt mig så mycket. Jag vill vara en staff som folk kan se upp till och veta att jag alltid är där för dom. Jag vill vara med under Multistadens utveckling.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server än Multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Klart och tydligt.

Senast ändrad:
Väldigt grym ansökan. Har sagt det tidigare men säger det igen, du var en väldigt duktig staff och hoppas du får möjligheten igen!

mvh
DeGGi

Väldigt grym ansökan. Har sagt det tidigare men säger det igen, du var en väldigt duktig staff och hoppas du får möjligheten igen!

mvh
DeGGi

Tack så mycket Deggi, det värmer att höra. <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka