Accepterad DulleBulleBoy | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DulleBulleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Valdemar Milton

Vad är ditt discord namn? Duze#8131

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Dulle Bulle är född 2001-07-20 och är en snäll och social kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är bilar och försäljare. Det är för att han vill hjälpa folk så mycket som möjligt så att alla har det bra så han vill mer än gärna bli säljare och hjälpa andra med försäljning! Han har ett stort intresse inom försäljning och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en svår uppväxt med föräldrar som sålde mycket ilegala substanser, vilket ledde till att Dulle och hans 2 andra syskon fick försäljning som intresse men inte vid ilegala substanser. Dulle och hans syskon fick massor med mat hemma vilket ledde till att de inte fick sitta ute på gatan och tigga mat för att kunna överleva. De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan, utan de var tvungna att göra allt hemma så de fick mat av föräldrarna. Dulle tyckte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är ledsen än idag över det som hände i hans uppväxt. Idag har han bra kontakt med sina syskon men inte föräldrarna. Hans mamma gick bort, till Växsjö och hans pappa skulle köpa mjölk men kom inte tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer då istället för att bli kriminell söka jobb och vara en bra medborgare och jobba lagligt samtidigt som jag hjälper en massa människor då jag älskar att göra personer glada och även prata med dem. sedan får jag även då tillgång till att kunna då jobba då man behöver whitelist för sånt men även för att det ger möjligheter i denna stora stad och möjligheter är en början på dem goda tiderna som en lojal invånare som kommer finnas för staden och rekommendera den för alla nära och kära. Det jag kan bidra till servers är roliga scenarion där alla kan känna sig välkomnade och trygga och även aktiviteter som och som polis kommer jag säker ställa att rp kommer göras på roligt sätt för båda mig och andra så att det inte blir samma hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du tex blir jagad av polisen du låter du dem ta dig och då vinner dem secnariot eller att du kanske blir rånad och istället för att fly ger du motparten dina saker för att då låta dem vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Till exempel att man inte får smutskasta någon medlem eftersom att det räknas som trakasserier vilket är emot reglerna. Man får även inte använda OOC för att försöka undvika ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört unive ett tag nu men behöver börja min period som test medlem

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört Unive ett tag och kör det fortfarande, har jobbat som polis, sjukvårdare, securitas och mer!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!
- Ändra så du har samma namn på dc som på steam!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka