Accepterad Dubbla A | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dubbla A

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? 2ubbla_a

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Toto Riina är mitt namn och jag är född 2004 06 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, ödmjuk och rättvis.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Toto Riina är mitt namn och jag är 04a. Min bakgrund, jag är från irak, kommit från misär, dålig inkomst och allmänt svår barndom. Mina framtida mål är att tjäna pengar på gatan och bygga upp mitt namn.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Några exempel på vad jag kan bidra med till servern är kanske att ge spelarna en roligare upplevelse i servern, hjälpa nya spelare med regler och så vidare och tipsa vänner om servern ifall den är bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv och spela för att vinna scenarion, man ska låta andra spelare också ha en chans att vinna i scenariot men däremot kan du göra det svårt för dom att vinna, man ska inte heller spela bara för makt och pengar. Låt alla ha kul och va inte egoistisk, påverka serverns upplevelse positivt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit mot någon regel eftersom jag är ganska ny och har inte spelat så mycket samt att jag ej hittat den rätta servern för mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag jag kan alla, men några exempel på regler är Combat logging vilket innebär att man till exempel stänger av datorn eller spelet för att undvika ett scenario, RDM vilket innebär att man inte får döda någon utan anledning, VDM vilket betyder att fordon ej ska användas som ett vapen och COP BAIT vilket betyder att man inte får sträva efter polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en rolig och hjälpsam spelare som bara vill hitta den rätta servern för mig och däremot så följer jag regler och är en person som inte förstör för nån.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka