Nekad Duali Johan | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duali Johan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Musa.

Vad är ditt discord namn? meemolli

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Duali är från ett fattig liv han har tre syskon dom heter Lena och Hugo. Duali dröm är att vara snäll mot folk och inte skadda andra han vill va den personen som vill va känd och alla ska veta vad han göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill ansöka mig till polis så om jag blir godkänt så kan jag hjälpa mycket jag kommer va aktiv och göra polis rp något man längtar efter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas att hjälpa andra lagen när du vet att du gör det typ om jag är polis försöker stoppa kriminella och min kålega försöker stoppa mig tillexempel han sjuter mig om jag kommer för nära att hitta att han var med dom. För om jag hittar det så kan han sitta länge inne och tappa sitt job.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår NLM, RDM, VDM, FEARRP. Tillexempel NLM är att komma ihåg vad som har hänt efter du har dött. RDM: Är att du dödar någon utan anledning. VDM: Är när du dödar någon med bil. FEARRP: Är när du inte bryr om att RP och försöker att smita det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på RP👍

Nekad. Utveckla svaren. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka