Duali Johan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Musa
Vad är ditt discord namn? Meemolli
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Duali Johan (21)
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, Omtänksam, Lustig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: EX: Polis, Kriminell och mekaniker Framtids plan: Mekaniker och popularitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla har extra roligt samt mycket Roleplay som kan göra stunder till minnen
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas att man måste kunna acceptera att man har förlorat scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig begåt nån regelbrot inom nån server speciellt RP
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan säga RDM, VDM och Comabt Loggning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt Steam namn är Musa. Kunde inte ändra namnet på Discord så där står bara på visningsnamnet Musa. Hoppas det inte är något problem annars så hittar vi nån väg att lösa det.
Vad är ditt discord namn? Meemolli
Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Duali Johan (21)
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mystisk, Omtänksam, Lustig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: EX: Polis, Kriminell och mekaniker Framtids plan: Mekaniker och popularitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla har extra roligt samt mycket Roleplay som kan göra stunder till minnen
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas att man måste kunna acceptera att man har förlorat scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig begåt nån regelbrot inom nån server speciellt RP
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag kan säga RDM, VDM och Comabt Loggning
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Mitt Steam namn är Musa. Kunde inte ändra namnet på Discord så där står bara på visningsnamnet Musa. Hoppas det inte är något problem annars så hittar vi nån väg att lösa det.