Nekad Drydiman | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Dimitris

Vad är ditt discord namn? Drydiman#6490

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kostas Diamandis och är 50 år. Kostas växte upp på de trånga gatorna i Aten och hade en mycket svår barndom då hans mamma dog mycket tidigt. kostas hade det svårt i skolan då han inte kunde fokusera. Kostas började med det kriminella livet som ung. Kostas pappa hade fot nog och skickade iväg han till ett internat i Sverige. Det gick bra för kostas och livet tog en sväng. Kostas jobbade som polis i många år och i början trivdes han och gillade yrket men efter allt hat han fick som polis så valde han att sluta. Kostas var arbetslös i många år tills pengarna tog slut. Tyvärr var Samhället mycket svårt för de nyanlända och det är inte lätt att försörja sig på en A-kassa. Kostas började tänka tillbaka på sitt gamla liv och började fundera. I nu läget så håller kostas på med kriminella aktiviteter och han har aldrig mott bättre. Tyvärr så röker kostas mycket och lider av lugn cancer. Kostas har inte många år kvar så han vill göra sina sista år som de bästa. Kostas flyttade ut ur Unive staden för inte så länge sedan men är nu tillbaka för nya äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå av rp då jag har rpat på servern i mer en ett och ett halvt år. Jag kommer också bidra med unika scenarion som är baserade på social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska alltså spela för att motparten ska vinna. Det är väldigt viktigt att du gör det då det ska vara jämt i rpn och båda spelarna ska ha samma möjligheter och utvägar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Fear rp: Att rpa som att du är rädd och hur du skulle rpat i verkligheten. Powergaming: at till exempel inte rpa på skador. cop bait: att försöka få polisen uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har som sagt spelat på servern sen sommaren 2022 och har också varit MA

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Skickar igen då jag redigerade min ansökan medans du nekade den. Höll på att skriva mer men han inte spara för att du svarade så snabbt.
Ta det här som den kompletta medlemskaps ansökan

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 20/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka