Accepterad Drydiman | Medlem ansökning [1ricky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmys

Medlem
Meddelanden
287
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? DImitris

Vad är ditt discord namn? Drydiman

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kostas Diamandis och är 50 år. Kostas växte upp på de trånga gatorna i Aten och hade en mycket svår barndom då hans mamma dog mycket tidigt. kostas hade det svårt i skolan då han inte kunde fokusera. Kostas började med det kriminella livet som ung. Kostas pappa hade fot nog och skickade iväg han till ett internat i Sverige. Det gick bra för kostas och livet tog en sväng. Kostas jobbade som polis i många år och i början trivdes han och gillade yrket men efter allt hat han fick som polis så valde han att sluta. Kostas var arbetslös i många år tills pengarna tog slut. Tyvärr var Samhället mycket svårt för de nyanlända och det är inte lätt att försörja sig på en A-kassa. Kostas började tänka tillbaka på sitt gamla liv och började fundera. I nu läget så håller kostas på med kriminella aktiviteter och han har aldrig mott bättre. Tyvärr så röker kostas mycket och lider av lugn cancer. Kostas har inte många år kvar så han vill göra sina sista år som de bästa. Kostas flyttade ut ur Unive staden för inte så länge sedan men är nu tillbaka för nya äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion som är välutvecklade och innehåller bra rp nivå. Jag vill försöka ha så social rp som det bara går och vill ha så jämnlika scenarion som det bara går så det blir lika för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska spela så att båda parterna har chans att vinna till exempel så spelar du inte för motpartens vins om du flyr från ett rån med en jätte bra import som poliserna inte har en chans att hinna ikapp.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive i mer en ett år men tog en paus för inte alls länge sedan men känner att jag har lust att börja igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka