- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2009
Vad heter du på discord? DrPiam#0898
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 6 sammanlagt typ.
Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv.
Vad heter du? Lucas
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag tycker att jag har bra ansvar och erfarenhet. Jag tycker att det verkar kul och jag vill ge nig in i nya utmaningar liksom, Därför tänkte jag att: Varför inte bli polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara seriös, försöka hålla stämningen och visa respekt till chefer och kollegor.
Vad vet du om yrket i helhet? Inte mycket man måste ha sirener och blå ljus om man är på väg till något livs hotande eller på bil jakt. Det känns som en seriös RP för att det krävs en hög rp nivå. Det är typ det jag vet om yrket i helhet.
Har du några tidigare erfarenheter? Ja Jag är hjälpsam och bra på att lugna ner mig själv och andra i svåra situationer.
Hur är du som person? Skön, snäll, seriös i viktiga tillfällen och hjälpsam.
Är det något vi bör veta om dig? Ja jag är ingen lallare!
Vad heter du på discord? DrPiam#0898
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 6 sammanlagt typ.
Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv.
Vad heter du? Lucas
Hur gammal är du? 23
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja
Varför vill du bli polis? Jag tycker att jag har bra ansvar och erfarenhet. Jag tycker att det verkar kul och jag vill ge nig in i nya utmaningar liksom, Därför tänkte jag att: Varför inte bli polis.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara seriös, försöka hålla stämningen och visa respekt till chefer och kollegor.
Vad vet du om yrket i helhet? Inte mycket man måste ha sirener och blå ljus om man är på väg till något livs hotande eller på bil jakt. Det känns som en seriös RP för att det krävs en hög rp nivå. Det är typ det jag vet om yrket i helhet.
Har du några tidigare erfarenheter? Ja Jag är hjälpsam och bra på att lugna ner mig själv och andra i svåra situationer.
Hur är du som person? Skön, snäll, seriös i viktiga tillfällen och hjälpsam.
Är det något vi bör veta om dig? Ja jag är ingen lallare!
Senast ändrad: