Nekad DrPiam | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrPiam

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955943770/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b58d75a

Vad är din discord tagg? drpiam

Vem var det som bannade dig? Hassan321

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-09 174300.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar att han valde att banna mig för jag välte bilen och jag fortsatte sedan köra men jag stannade ändå upp lite plus jag använde min röst för att rpa skadorna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i en biljakt där den misstänkte hade skjutit mot min kollegor och då så svängde han till en annan väg precis bredvid då följde jag efter han och då kom ett gupp från ingen stans och fick min bil att välta och eftersom det var en biljakt med en beväpnad man så tänkte jag att eftersom jag hade bälte och det inte var jätte allvarlig skada så räckte de med att jag skulle använda min röst istället för att slösa tid på att göra ''/me ont'' plus jag stannade bilen för att inte göra det orealistiskt men jag fortsatte sedan att köra efter jag rpat mina skador eftersom det inte var så allvarligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var ett regelbrott men det borde inte ha blivit till en ban för att jag hade bälte på mig, det var inte så allvarligt, jag använde mig av vc för att rpa skadorna jag fick, det var inte så allvarligt så jag inte kunnat köra någon mer istället så tänkte jag att det var viktigt att inte tappa bort en gärningsman som gjort mordförsök med ett dödligt vapen på mina kollegor så jag ville inte slösa tid på att skriva /me och tänkte att med de skadorna räckte det med att använda mig av vc samt stanna bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit några gånger innan på grund av denna händelse så är jag orange spelare men innan var jag grön

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lite allvarligare igenom att använda mig av /me och kanske inte kört någon mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av denna ban och lovar att aldrig upprepa mina åtgärder igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Det var väldigt grov powergaming, du kan sitta av din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka