Nekad DROPZ | Medlem ansökning | QueenTiki |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? *DROPZ*

Vad är ditt namn i verkligheten? Mioh

Vad är ditt discord namn? DROPZ

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Mitt namn är mohamed alsius jag har 2 brödrar som heter akmed alsius och abdi alsius jag har också en kusin som heter abdison abdi jag är född 2000-05-14

Varför ska just du bli Medlem på Unive? unive är den srevern jag trivs bäst på och jag har spelat ett tag nu och vill ta ett steg längre och bli medlem för att testa nya roller bli kriminel testa polis allt sånt och för denna servern är den jag trivs på och det är bra comunity och därför känner jag att jag vill ta ett steg längre om man säger så

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en server med bra comunity bra rp jag trivs rätt så bra på den och är typ den bästa servern jag vet därför trivs jag bra på denna server

Hur hittade du Unive? min kommpis rekomenderade denna och jag testade den och sen har jag bra kört på denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill testa olika grejer jag vill vara kriminel driva gäng osv och testa andra yrken man inte kan om man inte är medlem och jag vill ta ett steg närmre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att lyckas ta detta steget och testa massa grejer och jag vill bli streamer på unive och fixa content och sånt för unive roleplay och jag vill testa många grejer och göra content

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på denna här för det är denna jag trivs bäst på

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka