Nekad DROPZ | Ban överklagan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024447451/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000013f6e1fdb

Vad är din discord tagg? NO NUT DROPZ#9534

Vem var det som bannade dig? REAPER men borzy tog mina roller

Hur lång tid var din ban? Pban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag är p bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dissade en staff men igentligen skoja jag bara

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev av med alla mina roller för att jag tydligen hade c loggat men det igentligen va ett misförstånd för att jag trodde scenariot va slut eftersom att han åkte iväg och då blev jag arg och gick in i suport sen fick jag tillbaka mina roller sen dagen efter hade han tagit mina roller iegn och då blev jag arg för han gjorde såhär så skrev jag vrf tog du bort mina roller det va ett misförstånd han bara jag har fått se clips där du c loggade men ignetligen hade jag ingen anledning till at clogga fetersom han redan hade tagit allt jag hade och då blev jag arg och skrev detta till han som ett skämt:: du bor säkert i borås och dina släktingar i ohio du självskannar på willys och du hänger vid curkel kay du gillar masage för 1 euro och du becknar säkert kameler och så blev jag pbannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte för jag menade inget illa han tog det antagligen personligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lallat fail rp powergaming och nu staffdiss

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit till honom men jag tycker inte heller att han behövde ta mina roller för att detta scenariot va ett misförstånd han som tog mina roller va borzy men han som bannade mig va reaper eftersom att jag hade betallat för detta som sen bara tass ifrån mig för ett misförstånd

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du kommer ej bli unbannad då du skrev väldigt kränkande saker och personliga påhopp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka