Accepterad DROPZ | Ban överklagan [Mr.Panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024447451/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000013f6e1fdb

Vad är din discord tagg? DROPZ#9534

Vem var det som bannade dig? REAPER

Hur lång tid var din ban? pban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hets mot staff ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag skrev nåt till en staff som dem ansåg vara olämpligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade blivit av med min krim för ett misförstånd från min sida då jag trodde scenariot va slut så jag stängde av. men sen blev jag av med allt och bannad i 15 dagar. jag hoppa suport och fick tillbaka mina roller sen så nästa dag blev av med allt igen. jag blev sur och fråga vrf då va det som han inte va samma person då så sa han att han fått in mer bevis att jag c logga när jag sa hur jag misförstod scenariot då skrev jag till han SOM SKÄMT OCH INGET PERSONLIGT!!!!!! du bor säkert i borås och dina släktingar i ohio du självskannar på willys och du hänger vid curkel kay du gillar masage för 1 euro och du becknar säkert kameler jag menade inget personligt jag skrev det som ett skämt det va inte det smartaste jag gjort och jag ångrar det mycket för jag tänker på alla roliga stunder jag haft här och att jag bara kasta bort det så jag är ledsen för det jag skrev verkligen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä det va det inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att inte lalla och gå under sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva det skitet jag skrev. jag vill verkligen be om ursäkt för jag gillar unive och vill fortsätta rpa här med vänner

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte hetsa ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

jag vet inte hur jag kan bevisa det men om du ser mig göra det nån gång så kan ni p banna mig igen men jag kan svära på allting att jag inte kommer hetsa ooc och min menning va inte att hetsa jag skrev det medelandet på skoj

bra rp roliga scenarion och minnen med vänner men seriös rp nivå såklart. och att alla scenarion kommer gå under sunt förnuft

Jag kommer låta dig få en chans. Men då vill jag att du ska sköta dig som spelare och inte hetsa mott staffs eller spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka