Nekad DROPZ | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024447451/

Ditt Hex-ID: steam:11000013f6e1fdb

Vad är din discord tagg? DROPZ#9534

Vem var det som bannade dig? xelf

Hur lång tid var din ban? p ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag är p bannad för koruption inom yrke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett stort mistag och va dum

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det va så att jag va polis och jag tog vapen från förådet ( jag vet jätte dumt) men jag tänkte göra ett scenario av det men sen tänkte jag om innan jag hoppa suport och lämna tillbaka allt för jag tänkte okej detta blir inte bra så jag får göra det rätta. en stund efter så bad xelf mig att hoppa suport jag bara absoult vi snackade och jag sa som det va att jag tänktre göra scenario av det och att jag va väldigt dumt men att jag redan lagt tillbaka allting där det va. sen så sa han ja okej men gör inte om det. jag bara nä det ska inte hända eftersom jag själv kom på hur jävla dum jag va. men sen efter det så skrev karimooo till mig och bad mig att hoppa suport sen sa jag att jag redan löst det med en annan grabb han bara okej vem då jag sa vem det va och det va okej. jag spela inte på 4 dagar och sen blev jag p bannad. och redan innan jag blev p bannad skrev jag detta till karimooo sry för att jag tog ut vapen tänkte göra ett scenario om det men tänkte inte på att det blev fel. Jag va dum och frågade inte innan så förlåt för det det händer inte igen... sen så bad han mig hoppa suport för han trodde jag va bannad jag sa nä det är jag inte jag vill bara be om ursäkt för det va så dumt. han bara okej då. sen nu är jag p bannad och jag vill bara säga att jag är ledsen för det jag gjprde jag tänkte inte alls till och om jag får en till chans kan jag lova att jag kan göra bättre

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä det va det inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pwg suntförnuft och några jag inte kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte tagit vapen och tänka mer på suntförnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag måste tänka mig 2 gånger innan jag gör nåt och be om tillåtelse om jag inte är säker på saker jag får göra och inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Inte första gången du blir p bannad du lär inte dig av dina misstag och du visste säkert att detta var korruption

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka