Inaktuell DROPZ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DROPZ

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mioh

Vad heter du på discord? DROPZ

Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för jag vill hjälpa folk på dem gamla serverna jag har spelat på har jag alltid hjälpt nya spelare och sånt och jag försöker altid se till att folk håller sig till reglerna

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? som sagt jag försöker mitt bästa att se till att folk följer reglerna och jag gillar att hjälpa folk och jag vill testa yrken som jag aldrig har testat utan medlemskap för det går ju inte

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska va shyst om nån är ny ska man hälsa visa dem runt vara trvlig samma sak med alla andra spelare på unive och dem andra serverna

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? se till att alla följer reglerna vara shyst se till att alla ska ha kul på univ om jag blir medlem så ska jag försöka att alla ska följa reglerna och sånt och ha kul

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? berätta för nya spelare hur spelet går till berätta reglerna inne i discord för man får ju inte säga det som sin gubbe och man har ett krav att se till att han ska ha kul

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? mitt ansvar är att se till alla regler följs alla ska ha kul berätta reglerna se till att dem föls

Hur ser din aktivitetet ut? jag brukar vara online mycket förutom skolan jag kommer slutar 14 00 men är hemma typ 14 10 och då brukar jag spela om jag inte ska ut med en vän

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelade bara på centralen rp ett litet tag sen hitta jag denna jag spelar bara på denna och har lämnat centralen rp för ett tag sen

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har 2 gubbar får man medlemskap på båda för jag vill vara polis på en och kriminel på en och kännar man pengar på att vara kriminel hoppas detta duger för att få medlemskap

Tillbaka