Antagen DropDougle | Ansökan till Forum Mod [JAAK] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DropDougle

Aktiv Medlem
Meddelanden
771
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad heter du på discord? DropDougle

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo det är nog att jag känner igen mig med forum mods miljön eftersom jag var forum mod i ett halvt år. Jag skötte jobbet och forumet hade aldrig sett finare ut. Forum mod är är något jag vill bli eftersom det ökar chansen att bli staff och jag känner att det är något som jag siktar på att bli. Jag vet det mesta inom forums avdelningen och jag känner att jag borde få en plats i forum mod teamet av ett par anledningar

1. Jag kommer att vara mycket aktiv och tillgänglig i princip hela tiden.
2. Som sagt har jag mycket erfarenhet och jag tror tillomed att jag var den som var forum mod längst sedan Unive startades, även om jag inte är det så var jag det ett bra tag. (17 nov - 25 jun)
3. Jag har ett brett ordförråd, detta kan vara bra när man hjälper folk i tickets, pm osv.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är superviktigt att ha trådar i rätt kategori. Det bli så mycket bök annars och staffsen kan inte ta hand om precis allting, det är därför det finns till exempel MA, SV, Community ansvariga för att underlätta på staffsen eftersom dem bär på allt det tunga. Som forum mod ska man se till att en tråd alltid hamnar i rätt kategori, om den ligger i fel ska man göra den inaktuell.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, en ansökan får ej vara kopierad då det inte är dina ord. Dem kollar på hur du skriver och använder orden så om du tar någon annans ord så blir den inte din och då kan dem inte veta dina kunskaper. Det är viktigt att forums banna dem som kopierar så dem ska lära sig att ej göra om det. Om till exempel jag kopierar en ansökan och dem bara skriver "plagiat" och gör den inaktuell utan o banna mig kommer jag bara göra om det, det är därför man bannar så man ska veta att man gjorde fel och att man inte ska göra om det.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Ja, riktigt många inaktuella staff ansökningar, medlemskaps ansvarig ansökningar osv. Detta är något som ni inte kommer märka av när jag är forum mod.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Allting skulle vara i ordning (trådar på rätt ställe) och det skulle absolut inte vara några inaktuella trådar. Men annars ser allt rätt så bra ut.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 13:00 - 04:00
Tisdag 13:00 - 04:00
Onsdag 13:00 - 04:00
Torsdag 13:00 - 04:00
Fredag 13:00 - 04:00
Lördag 13:00 - 04:00
Söndag 13:00 - 04:00
Kommer gymma nån timme var tredje dag och spela lite, kommer vara mest aktiv på kvällarna och nätterna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka