Accepterad Drobz1 | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Drobz1

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
20
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/_drobz/

Ditt Hex-ID: hex id?

Vad är din discord tagg? DrobZ#8429

Vem var det som bannade dig? 8Dumle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har blivit avstängd för att lalla.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att inviteade min kompis. Han är ny till roleplay så han vet inte riktigt vad han sysslar med. Jag försökte hjälpa honom och så men jag förstår att han kan ha varit lite dålig på att roleplaya. Jag gör allt jag kan för att hjälpa mina kompisar förstå sig på roleplay och alla kan inte vara perfekta första gången.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis satte sig i en grön bil. Jag sa att den inte var vår och ägaren kom. Ägaren sa att vi skulle hoppa ur men min kompis ville inte det. Jag frågade om vi kunde låna bilen ett tag och han sa nej så jag hoppade ut ur bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig då jag inte har lallat utan spelar seriöst på denna rp. Om det uppfattas som att jag lallade så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och jag ska lära mina kompisar reglerna innan vi går igen igen. Förlåt mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad förut och kommer vara mer försiktig med att släppa in folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Informerat mina kompisar om reglerna och inte bara sagt åt de vad de får och inte får göra. Jag borde skickat reglerna till de så att de får läsa de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag ska inte vara för hastig med att ta in folk som inte har roleplayat tidigare

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka