Nekad Drobban | Ban Överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? drobban

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? En kille som heter Yungty på unive tvinga mig jag hota mig irl och jag blev rädd så jag gjorde vad han sa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spela unive en dag och sen möte yungty irl senare den dagen då han hota mig och jag var rädd och kännde mig tvungen att göra det jag gjorde, jag ber hemskt ursäkt för vad som hände han gör inte det med bara mig han gör det med andra också det är så jävla trist att detta hände. han tvinga mig att lägga upp montages med hans clips och fick mig att hata mot servern och jag har tatt upp med detta allvorligt och nåt sånt kommer ej hända igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men jag var tvungen att göra det som hände!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa jag har det jag har tatt dom jävla allvorlig och har lärt mig från dom!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tänka för mig och inte lyssna på vad han sa även kom han hota mig ellr tving mig att göra saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja detta kommer alldrig hända igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka