Nekad Drobban | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drobban

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160518257/

Ditt Hex-ID: 1100001478a6671

Vad är din discord tagg? drobban_

Vem var det som bannade dig? boten_

Bild på banmeddelande: Pasted_Image_-_3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ärligt talat, det är nog rätt uppenbart varför staff valde att banna mig – jag körde med silent aim. Jag fattar helt och hållet att det var fel, och jag ångrar verkligen att jag ens testade det. Det var ett dumt val, rakt av. Just då tänkte jag nog inte på konsekvenserna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis börjat spela på Unive igen efter att ha varit borta ett bra tag. Det kändes kul att vara tillbaka, och till en början körde jag helt utan fusk jag försökte bara spela normalt och ha kul. Men ganska snabbt märkte jag att det var svårt att ens spela ordentligt, eftersom det kändes som att så många andra fuskade. Det gjorde det frustrerande, och till slut tappade jag tålamodet. Jag frågade en kompis om han hade något fusk till FiveM, och det visade sig att han hade det. Jag vet att det var ett dåligt beslut, men just då tänkte jag att "alla andra gör det, så varför inte testa?" Så jag använde ett fusk tror det var i typ tre dagar innan jag blev bannad. Direkt när bannen kom kändes det faktiskt ganska rättvist. Jag bröt mot reglerna och visste innerst inne att det kunde hända. Jag ångrar att jag ens gick den vägen, för det var aldrig värt det i slutändan. Jag är ledsen för att jag förstörde upplevelsen för andra och för att jag svek det förtroendet man ändå får när man spelar på en server som Un

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel. Jag visste vad jag gjorde när jag valde att använda fusk, och jag bröt mot reglerna. Det finns egentligen inget att diskutera där, jag tog ett dumt beslut och jag blev bannad för det, vilket jag helt förstår.
Jag ångrar att jag ens testade fusk, det var inte värt det. Det förstörde både för mig själv och för andra spelare, och jag respekterar att ni satte ner foten. Jag tar ansvar för det som hände och försöker bara vara ärlig med varför det blev som det blev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade en rätt så bra historik men kommer inte riktigt ihåg vad jag hade för bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra helt annorlunda genom att helt enkelt spela rent från början och inte ens börja fuska. Istället för att ge upp när det kändes svårt att hänga med mot andra som fuskade, hade jag kunnat acceptera att det är en del av spelet och försöka bli bättre på riktigt. Jag hade också kunnat ta pauser eller hitta andra sätt att hantera frustrationen istället för att söka genvägar med fusk.
Kort sagt, jag borde ha hållit mig till reglerna, tränat och spelat ärligt, även om det kändes tufft ibland. Det hade sparat mig från bannen och dessutom gett en bättre spelupplevelse för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har verkligen lärt mig en hel del efter bannen. Fusk kanske känns som en enkel genväg i stunden, men i längden förstör det hela spelet, både för mig själv och för andra. Det är inte värt det, och det ger bara kortsiktiga fördelar som snabbt leder till problem.
Jag har också förstått att konsekvenserna alltid kommer ikapp en, oavsett hur smart man tror att man är eller hur länge man lyckas undvika att bli upptäckt. Det är mycket bättre att lägga tid på att förbättra sina egna färdigheter och spela ärligt, även om det ibland kan kännas jobbigt eller orättvist när andra fuskar.
Bannen blev en rejäl väckarklocka för mig. Nu vet jag att genvägar bara förstör spelet för alla, inklusive mig själv. Framöver vill jag spela schysst, ta ansvar för mitt agerande och inte låta frestelsen att fuska komma i vägen för en bättre och roligare spelupplevelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja såklart:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka