Accepterad DrNormaly | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DrNormaly

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356717668/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? DrNormaly#0180

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Svensson och är född den 10:e oktober år 2000. han har precis flytta till denna stad med förhoppningar om att vända sitt liv om och börja på nytt. Nils uppväxt var inte enkel för han allt med hans föreldrar till dråger. redan som 12 åring fick han tag på knark och anvende det. Medan han var utte och gjorde krimienla saker bråkade Hans föräldrar hemma. Det var no därför han blev kriminel. Efter ett tag fick han foster familj. Efter en väcka hade han flytt. Han fick bo på gatan. Han behövde sckafa jobb. Han fick jobb på ica. Det gick bra ett tag tills att han blev sparkad från sitt jobb.han blev ledsen han ville bara starte om så han packade och flyttade till ortenwave.Han hörde att det var en bra stad så han flyttade.Han kommer nå få monga kompisar där och bra jobb

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för då kommer jag kunna uppleva denna server till högsta potential av att blir verifierad och det kommer även föra mig närmare det härliga Community denna server har genom att jag "officiellt" blir en medlem av den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att vara seriös RP spelare som respekterar de regler som gäller på Servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta är att man ska göra det kul för andra och dig själv. Om du blir rånad så spela med så det också blir kul för motparten vilket leder till et generellt positiv erfarnhet.

Hur hittade du Unive? mina kommpisar tipsade mig

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka