Accepterad Drixz | Medlem ansökning ( Hxdde1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drixz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Saharaths

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Dahlsson 2000-08-22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Passionerad – Jag brinner för mina intressen och lägger ner mycket tid och energi på det jag tycker om, som bilar. Nyfiken – Jag älskar att lära mig nya saker och upptäcka världen omkring mig. Detaljorienterad - Jag lägger märke till de små detaljerna och uppskattar när allt är noggrant och väl genomtänkt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jag är en passionerad bilentusiast som älskar att lära mig om bilar och deras teknik. Jag tycker om att hjälpa andra med att välja rätt bil och lösa problem med sina fordon. För mig handlar bilar om mer än bara körning – det handlar om att förstå och uppskatta deras funktioner och design. Framtidsplaner: Jag vill fortsätta utvecklas inom bilteknik och hjälpa andra att få ut det mesta av sina bilar. Jag ser fram emot att dela med mig av min kunskap och lära mig mer från andra med samma intresse. Personligt engagemang: Jag vill vara en aktiv del av gemenskapen, bidra med min passion för bilar och hjälpa andra när de behöver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med min passion för bilar och min kunskap om bilteknik. Jag är bra på att skapa intressanta och realistiska bilrelaterade scenarier, som bilköp, reparationer och racing. Jag gillar också att hjälpa andra, oavsett om det handlar om att ge tips på hur man bygger den bästa bilen eller lösa problem med sina fordon i spelet. Jag tror att mitt engagemang och min vilja att samarbeta kan hjälpa till att skapa en rolig och realistisk upplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du anpassar ditt spelande för att ge den andra spelaren en chans att vinna eller lyckas, även om det inte innebär att du själv vinner. Det handlar om att skapa en mer positiv och utvecklande upplevelse för båda parter, istället för att alltid fokusera på sig själv bara.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har aldrig brutit mot några regler som jag vet iallafall.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rollspel är prio – Spela realistiskt och enligt din karaktär. Använd inte information som du inte skulle känna till. Ingen oprovocerad våldsanvändning (RDM) – Döda inte andra utan anledning, alltid baserat på rollspel. Metagaming är förbjudet – Använd inte information från utanför spelet för att påverka ditt spel. Ingen trolling – Stör inte andras rollspel. Ha god ton och respekt för andra spelare. Respekt och vänlighet – Behandla alla med respekt. Diskriminering och trakasserier är inte tillåtna. Karaktärens bakgrund – Din karaktär ska vara realistisk och trovärdig. OOC (Out of Character) – Prata inte om verkliga saker när du är i karaktär. Använd separata kanaler för OOC-samtal. Följ trafikregler – Kör realistiskt och följ vägskyltar om du är en civil eller spelar en roll som involverar körning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar bilar och har bra koll på både teknik och hur de fungerar. Jag tycker om att skapa realistiska bilscenarier, som bilköp, reparationer och tävlingar, och kan hjälpa till att göra spelet mer intressant för andra. Jag gillar att samarbeta och vara en lagspelare, och är alltid öppen för att hjälpa till med tips eller lösa problem i spelet. Jag försöker alltid hålla en bra och respektfull stämning och tycker att det är viktigt att spelet är roligt för alla.

Senast ändrad:
Hej @Drixz Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka