Nekad drix7512 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

drix7512

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: jhjhjhjhjh.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag bytte till wombat och la ut ett p12 montage vilket var välldigt dumt och som man ångrar en hel del och sedan tror jag att staffsen ville vara lite mer säkra så att jag inte skulle göra något mot serrvern som terrordåd och då vart jag bannad när jkag joinat weombat discorden och det förstår jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på unive sedan gåe jag in på twitch och ser att folk har startat upp en server som heter wombat då välderr jag då att lämna servern och då vart jag bannad när jag fåtrt roller på den andra servern och det var helt rätt att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rättvis bandå jag lämnade unive efter all den tid jag rpat på unive och har rpat dsedan 2021 och det var lite väl hårt med en klak sko ban men jag förstår ändå då ni vill vara på den säkra sidan och då jag bara byutte server tyckte jaeg det var lite väl hårt det stora felet jag gjorde var att droppa ett montage vilket ar dumt och som jag har tagit ner nu och inte komer att lägga uypp igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. denna bannen är det jag kommer ihåg och det är att jag sän+kte min nivå väld8gt mycket när jag släppte montage och lämna servern det var det dummaste jag gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha lämnat unive och släppa dett dumma montaget det bevisade bara vilken dåklig nivå jag va på och jag borde ha tagit kontakt med suypporten på srervern och bett dem att dra mina roller så att jag inte stör til med problem men jag skulle aldrig bytt från första början.
och unive är den servern med den perfekta rpn och just den servern med best community och där man kan lärta känna nya folk och vill gärna komma tillbaka och underdessa månader jag varit banna så har jag tänkt igenom det hela och det är unive jag vil spela på

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag till 100 procent om jag hade kunnat gå tillbaka i tiden så hade jag aldrig att lämna unive från försrta börjamn och släppa dety skit montaget jag gjorde vilket bevisade att min nivå var väldigt låg på den tiden men jag har förändrats och vill ta rpn seriöst och det finns inget server som liknar unive och som är så stor som unive och unive är den server där man kan samla minnen och göra roliga scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? sjävfallet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka