Nekad dripper | Ban överklagan [Bo Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dripper

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199111331514/

Ditt Hex-ID: 1100001449bdeba

Vad är din discord tagg? dripper#8867

Vem var det som bannade dig? (ej bannad men kerstin hänvisade mig till banöverklagan) Vet ej då jag fick indragna roller på direkten.

Hur lång tid var din ban? (ingen ban) Indragna roller

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (ingen ban) blev hänvisad hit

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag joinade begrip roleplay då jag känner många i ledningen och ville kolla vad dom höll på med, när jag joina så fick jag "staff" roller på grund av just att jag känner dom. Jag ansökte aldrig efter roller eller nått (går inte ens att ansöka om staff på den servern). Så jag förstår varför man valde att dra in mina roller men även att det blev ett stort missförstånd. Vad jag förstår så får man vara med i andra discord servrar men ej spela på dom vilket som sagt jag var. Har aldrig spelat där och kommer inte spela där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt förstår exakt varför dom drog in dom, nån skickade en bild där det visas att jag är support på den servern vilket jag förstår varför som sagt man drog mina roller. Men var det kanske 5-10 min sen drog dom min roll då jag absolut inte ska ha den egentligen utan jag fick allt på ett silverfat helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt korrekt gjort utav vad dom såg. Men tycker det blev ett stort missförstånd där jag egentligen ej ska ha indragna roller då jag ej ska / har kört på den servern alltså då att jag aldrig har engagerat mig i den servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 eller 3 har jag. En för bug abuse som jag förstor helt där mitt spel laggade sönder och jag såg ej ena dörren i fängelset som jag då kunde gå igenom. Vilket var dumt av mig men det var längesen och jag har lärt mig av det. Sen har jag en för rdm som var felaktig och blev snabbt unbannad efter det. Sen så kommer jag ej ihåg då jag inte har varit bannad på väldigt länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet faktiskt inte då jag inte hade ansökt eller något om den rollen utan fick den automatiskt så fort jag joina.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, engagera sig endast i en server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp, Vill även lägga till att jag vet att det är lite skumt att skriva en banöverklagan angående detta men blev hänvisad hit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka