Accepterad DreeZe | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DreeZe

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199085535677/

Ditt Hex-ID: 1100001431241bd

Vad är din discord tagg? DreeZe#6969

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lång tid var din ban? Permanent tror jag

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en discord länk från en annan fiveM server som visar att jag inte brydde mig om denna server som var väldigt dumt. Skulle verkligen tänkt efter. Min kompis bytte server så jag testade den och så tyckte jag den var bra och skickade ut länken. Fattar inte varför jag kunde vara så dum. Vet att min RP är hög och kan höja Unive och det är så kul att köra på eran server för att den är så bra och önskar verkligen att jag kan komma tillbaka på något sätt och kommer aldrig göra ett enda fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i vänta på support kanalen för jag behövde hjälp, senare frågade staffen om han kunde få en +rep och så gjorde jag det, efter det frågade han mig om jag kunde få in folk från andra servrar för att den var ganska ny så då gjorde jag det. Jag sa även nej från början första gången han sa det men sen gjorde jag det ändå för att jag inte tänkte så noggrant och man kan göra så att jag gör det väldigt lätt. Men jag ångrar mig så mycket och vill verkligen komma tillbaka. Vet att jag kan förbättra mig stort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt att banna mig, förstår vale till 100% hade gjort exakt samma sak om något gjort det speciellt när ni är en sån stor server och tar hand om den bra vill ni ju såklart inte att folk gå runt och snor spelare från er inprincip så blir det ju lite så. Och från och med nu kommer den ända servern jag kommer spela på Unive. Har ungefär 100 timmar på den sen tidigare så har ganska mycket koll på den och känner en del personer. Så skulle såklart bli jätte glad om jag skulle komma tillbaka med mina kompisar. Kommer bli en sån rolig RP isåfall va så himla dumt gjort av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka efter i förväg och ha lite konsekvenstänk. Och kunna tänka på framtiden och även nu att jag ändå kört ett tag på denna server och så från ingenstans så bytte jag server och skicka den till en staff vilket var det dummaste jag gjort. Förstår inte hur jag tänkte verkligen. Så nu är det bästa jag kan göra att följa det som krävs som jag så klart kommer att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, att tänka långt innan jag gör något, och förstå vad jag gör. Hade varit så himla schysst om jag skulle kunna få en andra chans det kommer isåfall som sagt att aldrig hända :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka