Nekad Albanen23 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? albanen23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffan valde att banna mig eftersom jag bytte server efter en permanent ban. Detta val var absolut inte bra och jag kunde gjort annorlunda men valde att göra fel. Jag har tagit itu med allting och kommer framöver aldrig göra om något sådant. Ber och bönar om en till chans och svär på heder och samvete att det ej ska upprepas. Jag hoppas verkligen ni förlåter mig. Ber om förlåtelse jag gjorde fel men kommer inte göra om det, detta menar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var permanent bannad. Tänkte på den snabba alltså dåliga vägen istället för att ta o lära mig och fortsätta på sveriges bästa server så valde jag att byta server och lämna allt bara så. Det var dumt gjort av mig och det kommer verkligen inte att hända igen. Jag har växt upp och tagit samman mig och lärt mig av mitt misstag, vilket är ett misstag jag inte begår om igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban. Jag gjorde fel. Jag har lärt mig och tagit itu med allt. Jag är redo för Unive igen och kommer inte göra om något fel jag gjort förr.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för tre c-loggs men på den första så var jag ny på servern och kunde inte reglerna. Jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil inför ögonen på ägaren och för fearrp. En gång så har jag blivit bannad för lall, för att jag bar mask på sjukan. Och sen var min senaste Combat logg den dagen de blev kaos på servern . Jag har absolut tagit lärdom utav alla dessa bans och lovar med all ärlighet att det ej ska upprepas framöver. Ska bevisa för er att jag ska vara en felfri spelare och kommer inte svika er som jag gjort förr det lovar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat tänka långsiktigt och se ifall det är värt det vilket det aldrig kommer eller var. Jag kunde istället gjort en banöverklagan och lärt mig utav det jag gjorde och kommit tillbaka och fått en ny chans istället för att byta server och svika alla på den servern mitt hjärta tillhör. Jag ber om förlåtelse till er men ber och bönar om en till chans. Jag har växt upp och är inte längre samma jag som förr. Nu har jag verkligen tagit tag i det och vill verkligen rollspela hos er och bevisa för er att jag lärt mig utav felet jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att aldrig göra något och tänka sen. Jag kommer alltid tänka innan jag gör så kommer detta aldrig ske igen och jag kommer vara en felfri spelare på unive framöver vilket jag inte var förr. Jag hoppas ni förlåter mig för detta jag gjorde, går inte o beskriva hur dumt det var men jag har lärt mig och hoppas på en ny chans utav er. Jag har försökt komma tillbaka sen den dagen jag varit bannad och det känns bara hopplöst att försöka men jag komemr verkligen ge allt för att få en chans hos den server jag älskar igen. Snälla ge mig en chans jag lovar att jag inte är samma mer men har förändrats på det goda sättet och därför kommer det gå bra hos er på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka