Inaktuell Dreeys1 | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreeys1

Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? wiliam

Ditt discordnamn: Dreeys#3104

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff pga vill hjälpa servern från alla regelbrott som nästan alla håller på med osv. Men denna rpn måste höjas och där med vill jag sitta och specca ge varningar och råd till hur man skulle kunna rpa på ett bättre sätt för vissa blir det mkt bättre!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Polisrpn och nattlall är två problem

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kan bidra till att göra detta bättre eftersom jag är online lite senare på nätterna än många andra staffs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tar inte någons sida och jag försöker hjälpa med allt jag kan. Det är väldigt viktigt att agera professionellt!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tar mitt privata liv först såklart sedan staff arbetet sedan rpn

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ända sen servern hette multistaden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit servervakt på denna servern förut och på ett antal andra servrar har även haft en egen server som varit aktiv och bra!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka