Nekad Dreeloww23 | Ban Överklagan [CECE1_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
402
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? Laserturken22

Vem var det som bannade dig? cecexd

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-14 195636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel av mig och felrpa med att springa iväg och rikta mot polisen när polisen rikta vapen mot mig från början och jag kommer inte göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde butiksrån med en kompis sedan när vi gjorde ett avtal med polisen med att vi skulle åka iväg och gisslan skulle vara kvar med dom, sedan så jagade poliser efter oss och min kompis som körde bilen krascha så tog poliserna upp deras vapen och rikta mot mig medans han kom undan, så jag tog upp mina händer. sedan tog jag ner händerna och hoppade ner för en kulle sedan hoppade en polis ner och jagade efter mig så jag rikta min pistol mot han men han hade redan sitt vapen uppe så han sköt mig. sedan resignerade jag och lät polisen arrestera mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel av mig med att ta ut mitt vapen och försökte rikta mot polisen när poliserna rikta och jag kommer inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan av emote abuse och vdm utav pittning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara tagit upp händerna och låtit poliserna arrestera mig istället för att ta upp mitt vapen och försöka rikta mot de när de från början riktade. Det kommer absolut inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte fel rpa igen och göra det polisen säger när de riktar vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka