Accepterad Dreeloww23 | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
405
Reaction score
35
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199381530912/

Ditt Hex-ID: 110000154b6c920

Vad är din discord tagg? gleenquagmiresballs

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Bild på banmeddelande: Cfx.re  C  Users Necme AppData Local FiveM FiveM.exe Screenshot 2025.03.06 - 21.02.56.90.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel av mig att jag körde in i han tillbaka istället för att rapportera det direkt till staffsen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka till piren för att det var en boxningsturnering sen började en blå dodge köra in i mig några gånger så när jag kollade noggrannare på han som körde bilen var det en kille jag kände irl och han körde in i mig för att jävlas. Sedan körde jag in i honom 1-2 gånger för att han skulle sluta men sedan körde han in i mig 6-7 gånger och jag flög in i vattnet och dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att jag gjorde fel av mig att jag körde in i han tillbaka istället för att skicka in klippsen till staffsen direkt när det började ske.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad utav emoteabuse för några månader sedan då jag tog upp mina händer flera gånger medans jag plockade cannabis. Och då lärde jag mig att jag inte skulle göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat prata med staffsen direkt när han började hålla på och köra in i mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra fel tillbaka när någon gör någonting fel för att det inte är rätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka