Inaktuell Dreeloww23 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
403
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Molla

Ditt discordnamn: Laserturken22

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att kunna hjälpa till staff-teamet med att få bort personer som gör regelbrott, lallar runt och falsk rpar. Och jag vill göra servern till en server folk tycker har bra rp och inga lalliga scenarion som exempelvis att folk åker runt och bara skjuter folk istället för att ha socialt rpande i det kriminella rpn och scenarios. Jag tycker jag är mogen för att kunna skilja på vad som är rätt och fel och att inte vara orättvis mot folk jag känner och inte känner. När de i unive ber mig om hjälp och skickar klipp på när de exempelvis blivit rdmade eller vdmade vill jag vara den som hjälper de så att de känner att vi i staff-teamet inte ignorerar dom när de behöver hjälp att få bort lalliga spelare. Och mina personliga åsikter om någon kommer inte påverka och besvara mina beslut!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det dåliga med unive just nu är att det finns för lite Fearrp i scenarion där folk blir riktade mot med pistol och den sociala rpn i det kriminella rpn är för låg. Och jag skulle kunna göra en stor förendring med att hjälpa staff-teamet betydligt snabbare och mer effektivt. Och det finns för många som powergamar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att specca och inspektera noggrannare på folk som är under en skottlossning så att de rpar rätt och att med att samarbeta med varandra i staff-teamet så kan vi kolla igenom vad folk gör under scenarion och kriminella scenarion så att det inte finns folk som lallar runt. Jag kommer att ta åtgärder och banna folk som gör dessa regelbrott oavsett om jag känner de som vänner eller inte. Och jag vill verkligen bidra till serverns utveckling genom att vara en bra staff och få bort dessa fel rpare och lallare. Jag kommer alltid ta rapporter och hjälpa staff-teamet och kommer göra unive till en bättre och mer seriös rp server. Och vi behöver sitta i noclip mer för att se så att folk inte gör powergaming.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att samarbeta effektivt med staff-teamet och be om hjälp när jag är osäker över något eller inte förstår något. Jag tycker det är viktigt att stödja andra i teamet med att hjälpa dom med något när de frågar om hjälp, eller om de har frågor om någon regel. Och för mig så tycker jag att agera professionellt i sitt arbete så ska man vara respektfull och ha en bra ton mot sina kollegor och för de personer som behöver hjälp, i helheten menar jag alla. Och jag tycker att man ska ha en professionellt bemötande när man tar emot support calls eller gör något annat.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? på vardagar:
Jag kommer planera med att balasera mina staff-uppgifter, rpande och privatliv. Jag brukar rpa en hel del men kommer såklart minska det om jag blir staff. Om jag exempelvis blir support eller kriminellansvarig kommer jag lägga en del tid på det och på rpandet men mest som staff. Jag kommer vara aktiv alla dagar i veckan och spela typ 5 timmar varje dag (17:00-23:00) för att jag har skola och sånt och under helgerna kommer jag vara aktiv från typ 14:30 till 01:30 och rpa några timmar och vara staff flera timmar. Jag kommer vara ganska aktiv under dagen men också på natten.

Hur länge har du spelat på Unive? början av 2025 så några månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har haft erfarenheter som servervakt så jag kan några commands.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
!b

!b

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka