Accepterad Dreeloww23 | Ansökan till Servervakt [EMINSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Borat

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Servervakt Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
406
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Molla

Vad heter du på discord? gleenquagmiresballs

Vad är ditt Hex:ID 110000154b6c920

Ange ditt födelsedatum 30 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: ca 4 timmar
tisdag: ca 4 timmar (träning)
onsdag: ca 4 timmar (träning)
Torsdag: ca 5 timmar
Fredag-söndag: ca 6 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan januari 2025 har jag varit medlem på servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/Necme/Videos/NVIDIA/Desktop/Desktop%20Screenshot%202025.03.09%20-%2016.51.10.93.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är som en vanlig staff men inte, med det så menar jag att man löser problem snabbt ig. Och som servervakt ska man ha bra rp nivå och inte springa runt och göra lalliga scenarios för då gör det servern värre. Och det är sånna lallare jag vill få bort ifrån servern för att kunna göra unive till en rolig och seriös rp. Så jag vill få bort de som bryter reglerna och gör lalliga kriminella scenarion. Jag som servervakt kommer absolut inte abusa att vara servervakt och förstöra rpandet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för enligt mig finns det för många lallare som gör dåliga scenarios och bryter mot reglerna i unive och jag vill få bort dessa lallare för att kunna göra rpn mer seriös och bättre. Och jag vill få bort dessa fuskare som använder silentaim eller annat typ av fusk för att de förstör alla scenarios!. Och jag vill bli servervakt för att kunna underlätta för staffsen för att jag fattar att det är jobbigt att alltid ta emot klipps eller att någon skriver i ''/help'' att de blivit exempelvis rdmade så då vill jag som servervakt hoppa in och kicka personen eller banna. Det blir också mycket snabbare och smidigare för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om jag är i en skottlossning med någon och vi båda rpar och jag dör då kan jag inte bara ressa mig själv bara för att jag är en servervakt, och det kallas för att abusa permsen . Och om jag har en kompis som är död och jag känner han ig eller irl och han säger till mig att ressa han, då kan jag inte göra det för att det är korruption att göra det och det är förbjudet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka