Accepterad Dreamer | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dreamer

Icke Medlem
Meddelanden
760
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad heter du på discord? Dreamer#6518

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag har märkt att det är många som vill bli medlem men det verkar ta en vääldigt lång tid att både bli vidare till intervju och sedan att ta intervjun verkar ta ännu längre.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag har varit det förut eller då hette det Whitelist-Ansvarig men det är väl samma saker man gör vad jag vet att man läser igenom ansökningen kollar om den är tillräckligt bra för att personen i fråga ska bli Medlem på servern eller inte.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? På ett professionellt sätt T.ex att vara glad när man pratar låter redan mycket bättre än att man låter stressad
Såsom man vill att andra ska bemöta sig själv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att folk faktiskt börjar rpa på ett professionellt sätt istället för att vara begränsad med en massa saker såsom att bara kunna jobba på typ Postnord eller slakteri utan att de kan jobba på jobb som Meko eller Auto.
Eller att de får chansen att bli krim.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna. I intervjun skulle jag fråga dem de mer svårare reglerna så att man verkligen ser att de läst på reglerna, som hela förklaringen på Powergaming eller Fearrp märkte jag ofta att folk inte visste vad som var när jag hade intervjuerna.
Men även att de har en klar bild över sin karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att jag ska vara ett bra namn för dom nya spelarna och visa att man kan rpa på ett bra och proffsigt sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Jobbar från 7.00 på morgonen till 14.00 ända fram till 25.7. På Helgerna är jag oftast ledig men ibland så har jag jobb på lördagar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror inte det förutom att jag varit Medlemskap-Ansvarig förut och tagit intervju med Philip förut. På den tiden var det Whitelist-Ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka