Ej Antagen drbob2451 | Chef-jobb ansökan [Falck]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
47
Reaction score
18
Vilken chefs-position ansöker du till? Falck

Vad heter du i verkligheten? Viktor

Vad är ditt användarnamn på discord? walter_white123456789

Ange ditt födelsedatum: 15 September 2011

När fick du medlemskap på Unive? 3-4 månaders sen

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit ledning där hade kunnat bli biträdande men jag slutade. Jag har erfarenhet och tycker att jag är mest kompatibel för just detta jobb, jag har vänner inom meko och falk branchen som har visat mig hur det funkar.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag ska leda falk till en bättre framtid för att jag har ansätt att falk inte har öppet lika mycket länge och så ska det så klart inte vara jag anser att falck behöver en chef som är aktiv och kompatibel till detta jobb. Jag kommer också införa ett nytt anställning system om jag får som kommer gå till att man också tittar när folk är aktiva så att våra fina kunder ska kunna få hjälp vid just rätt tillfälle som man kan få fram och man använder just detta system.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Ja jag har den tid som krävs jag vet hur en chef ska vara och jag är oftast aktiv i 8 timmar om dagen ibland kan det vara 4-6 timmar beroende på familje situationer, skola och träningar men jag är fortfarande kompatibel till att vara chef för att jag är aktiv på unive väldigt ofta som sagt.

Har du läst våra grundregler? Ja

+ rep är väldigt bra med kunder och är väldigt aktiv plus har väldigt bra ledarskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka