Varnad dragon2345 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 9 September 2005

Vad heter du på discord? Casper F#6115

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 500 typ

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 timmar om dan

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 500 typ

Vad heter du? Casper

Hur gammal är du? 23

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd har jobbat som sjukvårdare som nästan är som räddningstjänsten

Varför ska du bli brandman? För kommer vara mycket aktiv och kommer åka på många larm som jag får.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har varit btr och vill försöka att bli det igen för det var roligt att va det och att man kunde hålla i många utblidningar.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte hålla på och fjanta sig och man ska vara snälla mot dom andra som sitter i radion.

Du får larm om brand, vad gör du då? Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Först åker jag till platsen med blå ljus på, sen kollar jag så att alla är okej och kontrollerar bilen/bilarna efter det kontaktar jag polis och ambulans (om dom inte redan är där) till platsen så att de som va med om olyckan kan åka oskadda från platsen efter det undersöker polisen platsen och så kollar dom vad som har hänt och sen kan vi åka från platsen,

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Först åker jag till platsen med blå ljus på, sen kollar jag så att alla är okej och kontrollerar bilen/bilarna efter det kontaktar jag polis och ambulans (om dom inte redan är där) till platsen så att de som va med om olyckan kan åka oskadda från platsen efter det undersöker polisen platsen och så kollar dom vad som har hänt och sen kan vi åka från platsen,

Har du några andra frågor? Nej det har jag inte

Senast ändrad:
Tillbaka