Nekad dragon2345 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Casper Faltin

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084044224/

Vad är ditt namn i verkligheten? casper

Vad är ditt discord namn? Casper F#6115

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär Casper Faltin är 23 år gammal och född och uppvuxen i Sverige. Han har växt upp med mamma lisa och pappa joel, och sina två syskon, Elin och Emil. Caspers pappa jobbade som hemtjänst för en gammal dam så han var inte hemma så mycket och mamma hade inget jobb eftersom att hon hade cancer/hjärtproblem som gjorde att hon fick kramper och så hjärtattacker ibland och var då tvungen att åka in på akuten och där kunde hon ligga i 1-2 veckor. Caspers 2 syskon gick på dagis medans Casper gick i Åttan så varje dag när Casper hade slutat skolan så gick han förbi dagis och hämtade sina syskon. Det var Casper tyckte att det var väldigt irriterande eftersom att han var tvungen att plugga till prov och sånt. När Casper när Casper var 14 så fick familjen ett besked om att mamma hade gått bort efter en grov cancer. Efter denna tragiska händelse så bestämde sig joel att flytta ner till Stockholm så han kunde få ett bättre jobb med mer betalt och Casper gick in i en djup depression och därmed så började han tappa lusten att leva tills han såg en annons i en tidning om lediga jobb och då tänkte han att han hade chansen att bli lika framgångsrik som sin pappa. Så Casper bestämde sig för att ta jobbet så han kunde tjäna in några pengar åt familjen och nu ser Casper fram emot att får ett ännu bättre jobb som till exempel polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? gillar eran server och vill vara med utvecklingen o hjälpa till med allt jag kan hjälpa åt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server , bra regler

Hur hittade du Unive? youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli så bra på rollspel som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå ett bra liv och kunna leva på ett bra sätt och möjligt vis skaffa en familj.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte
 
Tillbaka
Top