Accepterad vovvo | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

strogarennnnnn

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? valter

Vad är ditt discord namn? strogarennnnnnn

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Casper uggla, han är en trevlig och en snäll person, casper finns alltid där för sina vänner han lämnar aldrig någon utanför, casper har haft en bra uppväxt och alltid hållt sig till skolan, casper har haft intresse inom bilar och annat i skolan har han alltid haft bra betyg och en bra lärare, casper hade tänkt ansöka om att bli en del av antingen båtfirman, eller dem 2 bilfirmorna, caspers mamma har alltid sagt att han är en bra försäljare, casper har sålt mycket på loppisar och andra ställen där han känar in sina egna pengar som han sen kommer kunna köpa det han vill ha ist för att inte kunna göra det, casper är en lugn person med humor han skrattar alltid och är alltid glad, casper har alltid jobbat ihop sina egna pengar för att han inte gillar att fråga sina föräldrar om pengar utan han jobbar ihop dem själv och köper det han vill ha, casper är en person som sparar för sin del och mogen och glad hela tiden, han bjuder oftas sina vänner på mat typ varje vecka åker dom till mc och han bjuder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en social och en rolig rp, jag kommer bidra med en ny och en rolig medlem som kommer ta sitt jobb seriöst och kommer vara den som finns där och hjälper andra om det skulle behövas för ibland kan inte folk göra saker utan hjälp då kommer jag att ställa upp och hjälpa dem med problemen dom har för att vara en trevlig person.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att både parterna i ett scenario ska ha kul även fast man förlorar inte bara att man ska försöka vinna och tycka det är roligt utan att alla ska ha det roligt .

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp jag har runt 3100 timmar på fivem och spelat här innan och jag har spelat på andra stora servers och jag kommer utveckla min rp mer här med tiden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka