Nekad Z4SKA | Medlem ansökning [GormStorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z4SKA

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? !Z4SKA

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 2000-01-01 och han heter Casper Svensson. Casper hade samt en tvilling som heter Jesper och dem hade en svår uppväxt deras mamma hade fått cancer när det var cirka 5-år. Och dem hade ont om pengar. Och deras pappa var kriminell och lämnade Casper o Jesper och deras mamma när dem var ny födda. Dem behövde betala massor av frakturer så när Casper och Jesper var 12-år så började dem med att sälja massa droger, Dem kände flera miljontals med pengar på det. Och en månad efter dem började med gängkriminaliteten så hade polisen hittat deras drog ställe så Casper o Jesper o deras grabbar blev gripna så fick dom hamna oss ett barnhem. När Casper och Jesper fyllde 19-år så flyttade dem till Unive, Och dem älskade staden och dem fick ett jobb på en bilfirma och hann tjäna flera tusen på det men senare så fick dem sparken. Men en månad efter kom ett gäng till Casper Och Jesper och Frågade Om dem ville börja jobba för gänget så sa på ja. En månad i gänget så började dem och få problem med ett annat gäng och det blev gängkrig. Sen fick Casper o Jesper ett uppdrag och skjuta två i gänget och dem var rädda och samt nervösa för att skjuta någon annan. Men dem lyckades med det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra Rp och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt och pengar. Man ska spela för att motparten också ska ha roligt och man behöver inte vinna hela tiden man kan förlora också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM-Det innebär att man inte får döda/slå någon utan ett bakomliggande scenario. Copbait- Det är att man försöker få polisens uppmärksamhet av att t.ex burna elr sladda runt polisstation smat polisbilar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på andra servrar* som t.ex SuecoRP,StadenRP och samt massor av fler servrar**

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack
 
Nekad.
Anledning:
Ditt discord konto måste vara 3 månader gammalt!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top