Dragan99 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dragan99

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Dragan99

Vad är ditt namn i verkligheten? Mario

Vad heter du på discord? Malario#0011

Ange ditt födelsedatum 16 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar oftast kunna spela mellan 12 på dagen till 1 på natten.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till så att Multistaden skulle vara en säker och framför allt rolig server att spela på!

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har aldrig varit staff inom FiveM communityt, men har varit staff för en del discord servrar och Minecraft servrar.
Där fungerar de så att man hjälper till så mycket man kan och ser till så att alla uppför sig.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har somsagt erfarenhet från Discord servrar och Minecraft servrar. Jag har under en lång tid varit någon form av admin/mod på servrar och har mycket erfarenhet av vad som krävs för varje straff osv..

Vad kan du om skripts? jag är nästan helt oerfaren när det kommer till skripts! men lär mig väldigt fort.

Varför vill du bli staff? För att jag är en hjälpsam person och vill det allra bästa för min favorit server och för alla som spelar på den.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra servrar då jag älskar Multistaden.. Jag är beredd att lägga ner all min tid på att hjälpa till som staff.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jag förstår absolut!

Tjena! Jag tror att du behöver utveckla dina svar. Detta räcker inte tror jag! ;)
Lycka till!

Med vänlig hälsning, Edde

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka