Dragan Petrovic | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dragan

Ditt discordnamn: dragan_milovic

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kommer bidra med att mindre personer lallar, att mindre regelbrott sker samt hjälpa till så att det finns fler staff vilket betyder att folks /help blir besvarade

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det brister på folk som tar /help och som ger återgärder till folk in game sen tycker jag också att det är en alldeles för lång väntetid på support då det kan ta upp till 1 timme innan någon drar in en. Detta är vad jag hade försökt ändra på

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Med samarbete och att man kommunicerar till exempel "jag kan ta support nu" eller "svarar du på denna /help så kan jag ta nästa"

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att man tar alla anmälningar seriöst samt att man inte sitter och pratar om annat eller pratar skit om någon annan medans den som behöver hjälp hör. För mig är det viktigt att vara professionell då om man inte är det så kan det göra att folk ej vill spela på Unive mer därför är det viktigt för mig att vara professionell

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle säga att jag kunde rpa som vanligt samtidigt så gör jag ju då staff arbete då jag åker runt och liknande och jag gillar att kolla på t.ex. film så jag hade inte haft några problem med att specka. Jag skulle säga att jag redan har en hög aktivitet så om jag bara gör någon ändring hit och dit så kommer jag att klara det

Hur länge har du spelat på Unive? Jsg har spelat ett tag men jag tog en lång paus på ca 6 månader pga jobb, skola samt privata problem men nu har jag väl spelat i ca 2-4 månader och jag är här igen och jag är här för att stanna

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men jag har tidigare varit servervakt på en annan server

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag tror faktiskt inte det, det hade väl i så fall varit något på dc då jag tro det eller inte men jag är inte så teknisk av mig haha

Tillbaka