Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför dem agera som dom gjorde för under det tillfälle jag blev bannad var det mycket skit mot servern folk försökte förstöra servern och skapade kaos. Jag valde att byta server under detta kaos även fast jag visste vilka konsekvenser det skulle bli för mig och jag visste att man blev bannad om man spela på en annan seerver och jag joinade wombat dcn sedan märwket att jag blivit bannad från unive discorden samt servern så väljer jag att agera på ett barnsligt sett och lägga ut ett montage med skott klipps medans alla saker mot servern skedde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i krim dcn i yakuza vc eftersom att jag var med i det gänget sedan hoppar folk in och berättar att dem ska byta server jag väljer då i stunden att följa med yakuza över utan att tänka men snabbt efter att jag lämnade servern ångrade jag mig något enormt för den handling jag gjort men jag märkte att jag blivit bannad från unive så väljer jag att samla ihop skott klipps och att lägga upp ett montage eftersom att jag blivit bannad från fivem servern och dc servern utan att tänka så lägger jag bara ut det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Klakesko bannen är korrekt av philip att lägga på mig. pågrund av dem montage jag la upp och jag var fullt medveten om att det var förbjudet på servern och jag förstår varför jag blev klakesko bannad. Mina montage har jag tagit ner och ångrar från första början att jag la upp dem. Permanent bannen jag fick i början var också korrekt av er att lägga då jag visade mig illojalitet som medlem på servern och det är inget jag kommer att argumentera emot för att jag inte hade någon lojalitet som medlem på servern just då och jag var en idiot och gick över trots att jag rpat på unive och byggt upp min karaktär valde jag trots det att lämna servern som den idiot jag var trots den spelupplevelsen som varit fantastisk på unive valde jag att byta ändå och det ångrar jag att jag gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min ban historik är på 64 banns om inte mer. Jag ligger på ca 3-4 p banns och nu 1 klakesko ban. När jag rpat på unive så har jag inte riktigt tagit det på allvar alls jag har bara varit inkompetent och har haft en ambition att komma ut med ett montage på unive jag skjöt varje dag visade knappt någon rp alls utan jag spelade nästan 100k or die på servern och var en av dem som förstörde rpn jag var en inkompetent problem spelare det var som att jag ville ha banns och inte riktigt tog mina banns på allvar alls och jag hade fått så många chanser av philip att komma tillbaka och förbättra mig men jag har sumpat varenda en chans jag har bara kastat bort dem och inte visat någon respekt alls utan bara fortsatt att göra samma sak och jag ljög oftast i mina bannöverklagningar och att jag hade lärt mig av bannsen jag fick men jag brydde mig inte jag hade inget tankesätt och var inkomptetent och förstår att ni inte vill ha tillbaks mig på servern för de jag gjort förut men jag kan lova att jag har förändrats nu när jag vet den ban historik jag har och banns och allt förstår jag att det är klart att ni inte vill ha mig på servern jag betedde mig som ett barn och ville bara göra montage och skjuta hela tiden och det har byggt om det rykte som mig som spelare att jag är en problem spelare och det var jag och det är något jag ångrar nu och kan inte förstå att jag insett detta tidigare vilket dåligt beteende jag haft på servern och att jag lyckats bygga upp en stor ban historik är bara sjukt och bevisar att jag inte var en bra medlem på unive alls och jag förstår unu efter jag blivit bannad denna gång att detta påverkar och att jag har agerat så här så många gånger att jag inte kan vara på servern och jag förstår er att ni inte vill ha mig på servern alls på grund av den historik jag har och jag vill be om ursäkt till philip för den spelaren jag varit på unive och det dåliga beteendet jag haft och att jag inte tog dem chanser jag fick av dig jag tog inte dem på allvar alls utan bara sumpade varje chans för att agera likadant och bara sumpa mer och mer chanser som till slut har lett till att jag inte kommer att få mer chanser och nu förstår jag dessa konsekvenser och jag hade uppskattat en sista chans för att rättfärdiggöra det jag gjort fel innan men fattar om jag redan sumpat alla mina chanser och kommer inte att argumentera emot att jag har gjort fel jag var inkompetent och dum i huvudet. hade ingen rp alls utan varje gång jag gick in på servern tog jag ut en bil för att hitta skottlossningar utan att tänka på konsekvenser och har fått indraget 3 gånger och inte tagit på allvar utyan bara köpt om på nytt och gjort samma sak igen och det är inget jag vil fortsätta med och jag skämms att mitt beteende var så illa att jag inte kan komma tillbaka trill servern och har insett att dem handlingar jag gjort förr inte kan fortsätta utan nu vill jag förbättra och det kanske är lite för sent att säga det nu men jag kan lova er att jagf vill verkligen förbättra mig och starta en ny rp nivå om jag får en sista chans nu under tiden har jag också insett hur viktig rpn är på servern och att man ska ha en bra och roli rp för att alla ska kunna ha roligt på servern och att allt inte bara handlar om att skjuta på servern vilket jag gjorde och förstörde och fattar inte varfrö jag bara hade kunnat sköta mig då jag visste att jag hade fått så pass många chanser av philip men ändå bara skita i dem och göra samma sak det är inget jag är stolt över. och om jag får en sista chans så kommer jag att rpa så som man ska på servern och inte söka skottlossningar för att det förstör. och jag vill inte längre vara en problem spelare på unive utan jag vill börja rpa och ha roligt på servern och göra roliga scenarion och inte bara skjuta hela tiden för att det är en rp server och ingen 100 k or die server och jag verkade tro att det var en 100k or die server innan och lägga upp montage som att det var det men unive är en rp server med bra rp men jag sumpade mina chanser. Och nu under tiden som jag varit bannad har jag reflekterat om hur jag som spelare på unive ska agera bättre om jag får en sista chans och inte göra som jag gjort förut. Jag ber om ursäkt för att jag har varit en peoblemspelare och jag vet att det är inget ni vill ha på servern men jag kan lova att jag har fått en bättre tankesätt och kommer att ta det på allvar nu det kan jag lova.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lämnat servern och ha min egen viljka och tänka efter , sedan att inte lägga ut montage för det var ett barnsligt sätt att uttrycka sigh och leder inte till något alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Hade ni frågat denna frågan om mina andra banns så hade jag nog ljugit om jag hade svarat ja. Men nu fattar jag verkligen vilket stort misstag jag gjorde. Jag har lärt mig att det inte finns en annan server lik unive på något sätt när det kommer till hur starkt Communityt är. Jag har verkligen lärt mig av mina misstag jag gjorde den kvällen och under den tiden, men jag har verkligen lärt mig att inget slår unive. och kommer inte att agera likadant igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka