Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? philip valde att banna mig då jag la ut ett montage vilket jag förstår och den bannen är rättvis och kommer inte att sitta och argumentera emot den bannen utan jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart p bannad då jag lämnade servern för att gå till en annan server och jag lämnade servern under den kvällen där yakuza lämnade servern då jag var en del av yakuza och efter jag hade gått över så blev jag bannad från fivem servern och discord servern vilket jag förstår. Efter att jag vart bannad från discorden och fivem servern så väljer jag att ladda upp ett skott montage på youtube vilket ledde till att jag vart klakesko bannad vilket jag förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen är rättvis och det var jag som gjorde fel och jag kommer inte att argumentera emot det då jag själv vet att jag gjort fel i denna situation och det ångrar jag. Jag har tagit ner montaget och jag var medveten om att man inte fick lägga upp montage men jag valde att vara idiotisk och lägga upp det vilket jag ångrar och jag förstår att det ledde till en klakesko ban och det respekterar jag. under tiden jag var på unive var jag med yakuza i ett väldigt långt tag men efter ett tag när vi rpat så har vi upplevt en motgång och fall på fall så väljer vi gemensamt i yakuza att lämna servern. deta berodde lite på att jag hade tröttnat lite på rpn samt lite av det som hände ooc på den tiden. Men montaget jag la ut var väldigt onödigt eftersom att det löser inga av dem motgångar som vi kände på servern. Montaget var ett dåligt sätt att uttrycka sig och själlviskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min ban historik har varit förfärlig. jag låg på väldigt många skottlogs och hade ca 61 tidigare banns. jag var en problem spelare på servern och jag skjöt väldigt mycket på servern under den tiden. och fick väldigt många banns såsom pwg och sådant. Och jag vet att det jag gjorde på servern förr inte var okej och jag förstår att ni ser mig som en problem spelare då jag har en väldigt stor log och ban historik på servern. Men jag kan lova att jag kommer att ha en ambition till att sköta mig på servern då jag insett vilken dålig medlem jag var på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha lagt upp montaget då det var en helt onödig handling av mig och jag ber om ursäkt för det då mitt montage märknadsförde servern på ett dåligt sätt. Montaget skulle aldrig ha laddats upp på youtube då jag visste att det var strikt förbjudet på unive men jag var så idiotisk och laddade upp det ändån och det ber jag om ursäkt för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
OBS: philip320 skulle läsa denna och bedömma banöverklagan // jag är en gammal Yakuza Medlem

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka