Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip320

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig då jag i samma veva som ett flertal andra valde att byta server. Jag la sedan ut ett montage och vart då klacksko bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev först permanent bannad av LUDDE då jag bytte server vet inte riktigt om det står att jag gjorde terrordåd i bann beviset men ''jag gjorde inget terrordåd'' , efter att jag blev p bannad väljer jag att lägga ut ett montage vilket resulterade i klackeskobannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut jag som gjorde fel jag agerade som ett 10 årigt barn när jag la ut montaget och nästan likadant när jag valde att lämna sveriges största server som jag hade allt på. jag trodde att den servern skulle vara något för mig men det visade sig att det inte var det jag hade det skit bra på unive jag var med i yakuza , kände många medlemmar och hade importer you name it men montaget var bara ett dumt sätt att avsluta min övergång till den server jag bytte till och jag vet att det är strikt förbjudet men jag valde att skita i det just där och då om jag hade kunnat backa bandet hade jag inte ens bytt server från början.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad 65 tidigare gånger vilket är jävligt mycket och toppar där uppe bland problemspelar historiken dessa bannsen har varit under dem 4 år jag rpat på unive men det är ingen bortförklaring man ska ju såklart följa reglerna men jag gjorde en hel del slarvfel och det är inget jag kommer fortgå min ambition är att sköta mig på servern och ha roligt fgör rp handlar inte bara om att skjuta. om jag får en sista chans så är inte min ambition att skujta utan den är att jag ska ta det på allvar för engångsskull.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? först och främst tänkt efter mina val för då hade jag aldrig bytt, för det andra är att inte lägga ut montage det är bara töntigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100 procent att inte lämna unive och lägga ut montage det är bara töntigt och inte coolt för fem öre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka