Nekad dr1xxxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1xxxx

Icke Medlem
Meddelanden
114
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? 1.dr1x eller drix

Vem var det som bannade dig? philip

Bild på banmeddelande: sasasasasasasasa.png1740348971004.png Bannad från både discord och fivem servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart först permanent avstängd av ludde för att jag joinade en annan rp server sedan efter att jag blev permanent bannad väljer jag då att lägga ut ett montage då jag trodde att det var kört med unive där och då. det har varit en svår tid och jag saknar den gemenskap som jag hade på unive och montagen är borttagna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i min gäng vc yakuza då hoppar hela gänget in och börjar prata om att byta server sen snackar om saker om den servern just där och då kände jag som att jag vill liksom gå över med mina vänner men efter att jag blivit bannad ångrade jag mig rätt så rejält och då gjorde jag det dumma val och lägga ut montage och göra bannen värre. säger inte att det var grupptryck utan bara ett stort misstag från min sida

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen är inte felaktig då det står klart och tydligt i reglerna att om man byter server blir man bannad. jag valde att trycka på joina discord vilket resulterade till min p ban sedan väljer jag att lägga ut montage det var bara helt dumt och jag saknar verkligen unive med hela mitt hjärta men just varför jag joina dcn var att eftersom att mina vänner skulle gå över övervägde det lite i mina tankar men ångrade mig rätt så snabbt efter jag lämnat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag hasr varit bannad en hel del tidigare jag tog lärdom av bannsen som var lite slarvfel och det är det som byggt upp min historik jag har varit p bannad en gång förut kom mer inte riktigt ihåg värför men jag tar värkligen åt mig av bannsen så att jag lär mig så mycket så möjligt av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte lägga ut montage och lämnat servern då jag lämnade massa saker bakom mig när jag lämnade och det har varit en svår tid och saknar unive som fan och jag må säga att det är inget som slår unive och den standard och det starkt uppbyggda communityt. och om jag får en andra chans så kommer jag aldrig i mitt liv att lämna unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100 procent att unive är den server jag trivs bäst på och att inte lägga ut montage det är bara onödigt och löser ingenting. vet att min historik får mig att se ut som en dålig spelare men jag lovar att jag har fått ett bättre tänkande nu under tiden jag varit bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
@BubbleGum du som är bra på sådant här kan du flytta denna till permanent avstängningar för kunde inte göra det för när jag tryckte kom det upp ansökan till utvecklare och sen råka jag göra denna i kategorin temporär hade varit snällt.!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka