Accepterad dr1x | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? dr1x#8139

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Connection rejected by
1443144_2.png
Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: jslkny
Anledning: Mass rdm, skjuter människor på piren vid 2 tillfällen
Placerad av: Moberg
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta.

❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag va polis och tog ut vapen och sköt ner folk på piren vid 2 tillfällen med min vän och jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just under det tillfället så spawnade jag in vid polis stationen och tog ut ett vapen och åkte till piren och sköt ner personer vilket jag ångrar gätte mycket och varför jag gjorde detta var för att jag hade trötnat på fivem men sedan efter ett tag så kom jag tillbaka och insåg att jag har ångrat mig att jag gjorde det jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig. Oh att det var barnsligt beteende och att det inte kommer hända igen och hoppas att man kan få en andra chans men säger åter igen att jag tror inte att jag kommer få det men man får ge det ett försök och jag ångrar det till 100000% och längtar bara att kunna få rpa på den nivån igen och att komma tillbaka på unive där jag trivs som bäst och inte på någon annan server och jag lovar att jag ska bevisa att jag har förändrats till 100% och att det inte komemr att hända igen fram över och att jag bara vill komma tillbaka och rpa med mina vänner och ha roligt på unive som jag hade uder tiden jag rpade på unive vilket jag saknar som aLLra mest inom fivem rpen till 100000%.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100% att jag ens tänkte på att jag skulle skjuta folk på piren var bara en dum ide som jag kommer ångra i resten av mitt liv och saknar rpen på unive.vilket jag ångrar gätte mycket och varför jag gjorde detta var för att jag hade trötnat på fivem men sedan efter ett tag så kom jag tillbaka och insåg att jag har ångrat mig att jag gjorde det jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig. Oh att det var barnsligt beteende och att det inte kommer hända igen och hoppas att man kan få en andra chans men säger åter igen att jag tror inte att jag kommer få det men man får ge det ett försök och jag ångrar det till 100000% och längtar bara att kunna få rpa på den nivån igen och att komma tillbaka på unive där jag trivs som bäst och inte på någon annan server och jag lovar att jag ska bevisa att jag har förändrats till 100% och att det inte komemr att hända igen fram över och att jag bara vill komma tillbaka och rpa med mina vänner och ha roligt på unive som jag hade uder tiden jag rpade på unive vilket jag saknar som aLLra mest inom fivem rpen till 100000%. och att jag kommer att tänka efter vad jag har gjort och att se till att det inte händer igen för i nu läget när man tänkte efter så fattar man att det var fel och det ångrar jag att jag gjorde så jag ber så hämskt mycket om ursäkt och om jag får en andra chans som jag åter igen kommer ta vara på till 1000% procent kommer att göra på det bästa jag kan vilket jag kommer visa till er staffs och ägare opch delaägare at jag inte är den personen som ni tror att jag är.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det kommer jag tyvär inte ihåg.att jag ens tänkte på att jag skulle skjuta folk på piren var bara en dum ide som jag kommer ångra i resten av mitt liv och saknar rpen på unive.vilket jag ångrar gätte mycket och varför jag gjorde detta var för att jag hade trötnat på fivem men sedan efter ett tag så kom jag tillbaka och insåg att jag har ångrat mig att jag gjorde det jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig. Oh att det var barnsligt beteende och att det inte kommer hända igen och hoppas att man kan få en andra chans men säger åter igen att jag tror inte att jag kommer få det men man får ge det ett försök och jag ångrar det till 100000% och längtar bara att kunna få rpa på den nivån igen och att komma tillbaka på unive där jag trivs som bäst och inte på någon annan server och jag lovar att jag ska bevisa att jag har förändrats till 100% och att det inte komemr att hända igen fram över och att jag bara vill komma tillbaka och rpa med mina vänner och ha roligt på unive som jag hade uder tiden jag rpade på unive vilket jag saknar som aLLra mest inom fivem rpen till 100000%. och att jag kommer att tänka efter vad jag har gjort och att se till att det inte händer igen för i nu läget när man tänkte efter så fattar man att det var fel och det ångrar jag att jag gjorde så jag ber så hämskt mycket om ursäkt och om jag får en andra chans som jag åter igen kommer ta vara på till 1000% procent kommer att göra på det bästa jag kan vilket jag kommer visa till er staffs och ägare opch delaägare at jag inte är den personen som ni tror att jag är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det ag hade kunnat göra annerlunda var att inte göra det och förstöra för andra vilket jag ångrar och vill be om ursäkt för att jag svek ervilket jag ångrar gätte mycket och varför jag gjorde detta var för att jag hade trötnat på fivem men sedan efter ett tag så kom jag tillbaka och insåg att jag har ångrat mig att jag gjorde det jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig. Oh att det var barnsligt beteende och att det inte kommer hända igen och hoppas att man kan få en andra chans men säger åter igen att jag tror inte att jag kommer få det men man får ge det ett försök och jag ångrar det till 100000% och längtar bara att kunna få rpa på den nivån igen och att komma tillbaka på unive där jag trivs som bäst och inte på någon annan server och jag lovar att jag ska bevisa att jag har förändrats till 100% och att det inte komemr att hända igen fram över och att jag bara vill komma tillbaka och rpa med mina vänner och ha roligt på unive som jag hade uder tiden jag rpade på unive vilket jag saknar som aLLra mest inom fivem rpen till 100000%.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig allting efter min ban under den långa tid jag har varit bannad och det kommer jg ta vara på till 1000%att jag ens tänkte på att jag skulle skjuta folk på piren var bara en dum ide som jag kommer ångra i resten av mitt liv och saknar rpen på unive.vilket jag ångrar gätte mycket och varför jag gjorde detta var för att jag hade trötnat på fivem men sedan efter ett tag så kom jag tillbaka och insåg att jag har ångrat mig att jag gjorde det jag ångrar det ganska mycket i nu läget och känner att det var dumt och vill be om ursäkt och att det inte kommer att hända igen och att jahg ångrar det som fan att jag gjorde det eftersom att unive är den ända bra servern i sverige och örjänar bra rp för den utveckling den har uppstått och jag ber om ursäkt för jag gjorde terroråd på piren och det ska aldrig hända igen jag lovar och vill be om ursäkt till speciellt philip för beetendet och jag vet att de kommer vara ett svårt val att unbanna mig om ni tycker att jag har väntat ut min tid och har förändrats och jag lovar att ta vara på den chans jag får på servern och det inte kommer o hända och att jag ångrar det gätte mycket och att det var gätte länge sedan det hände och jag skulle inte ha gjort det för jag visste inte om jag skulle ångrat mig efter jag gjort det och jag lovar att jag har förändratssen dess och kommer ha hög rp nivå p¨servern så att jag kan bevisa att jag inte är en person som förstör för andra och har varit bannad sen förra vintern i flera månader och jag ångrar det som in i och vill bara rpa p¨å unive och jag vet att folk begår misstag i livet och att man kan förlåta dem men fattar om ni inte förlåter mig och ger en andra chans igen och jag kommer ta vara på den till 100000% och hoppas bara tt jag kan komma tillbaka och rpa som bäst för det är den ända servern som jag kan trivas på just nu så jag ber ännu en gång om ursäkt jag ber också om ursäkt till staff teamet och dem som var på piren vid det tillfället att jg förstörde rpen och jag vill bara visat att jag har förändrats sedan den händelsen och att jag kommer rpa som det bästa jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att människor ska få en andra chans men åter igen fattar jag om ni inte förlåter mig. Oh att det var barnsligt beteende och att det inte kommer hända igen och hoppas att man kan få en andra chans men säger åter igen att jag tror inte att jag kommer få det men man får ge det ett försök och jag ångrar det till 100000% och längtar bara att kunna få rpa på den nivån igen och att komma tillbaka på unive där jag trivs som bäst och inte på någon annan server och jag lovar att jag ska bevisa att jag har förändrats till 100% och att det inte komemr att hända igen fram över och att jag bara vill komma tillbaka och rpa med mina vänner och ha roligt på unive som jag hade uder tiden jag rpade på unive vilket jag saknar som aLLra mest inom fivem rpen till 100000%. och att jag kommer att tänka efter vad jag har gjort och att se till att det inte händer igen för i nu läget när man tänkte efter så fattar man att det var fel och det ångrar jag att jag gjorde så jag ber så hämskt mycket om ursäkt och om jag får en andra chans som jag åter igen kommer ta vara på till 1000% procent kommer att göra på det bästa jag kan vilket jag kommer visa till er staffs och ägare opch delaägare at jag inte är den personen som ni tror att jag är. och jag ångrar det åter igen och ber om ursäkt åter igen till er alla i staff teamet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Senast ändrad:
Gör du något sånt här igen en endaste gång eller om du skapar några som helst problem då kommer du aldrig mer in igen, detta är din sista chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka