Accepterad dr1x | Ban Överklagan [eminswe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027759080/

Ditt Hex-ID: 11000013fa0a7e8

Vad är din discord tagg? dr1x#8139

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att poliser hade tazer framme opch jag väljer att slå vilket var lite lallig och dålig rp från min fel i de scenariot och jag ber um usäkt och nu när jag har varit bannad så har jag tänklt igenom på hur jag ska kunna höja min rp niv¨å och hur jag ska rpa framöver för att kunna ha en bra och rolig rp som möjligt. så nu efter jag har varit bannad så har jag tänkt efter på vad jkag kunnat göra anorlunda och sköta min rp på ett snygg sätt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som var att den polis rikta ett vapen och jag sprang runt vilken var dålig rp av mig utan jag skulle stanna och tagit upp mina händer och sedan när poliserna rikta tazer / hade tazer uppe så slog jag dem vilket var lallig rp för min del och jag lovar er att jag vet varför jag vart bannad och hue jag ska göra för att det inte ska hända igen och hur min rp ska vara nu fram över. och jag ber om ursäkt för mitt beteende.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felakti ban för i detta scenario valde jag att ha lallig rp och inte hålla en bra rp nivå som jag för skämmas över och jag kommer inte göra det igen det kan jag lova till 100% så det var jag som gjorde fel med att slå och ha en dålig rp nivå vilket jag skäms över och nu när jag varit bannad har jag tänkt efter på hur detta ska förbättrats och jag har kommit fram tikll hur min rp ska se ut nu fram över och det ksa vara en bra och stabl rp. det kan jag lova detta komme int att hände igen och jag ber åter igen om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det ahr varit för att jag inte rpat på skadfor dem senaste gångerna dem andra kommer jag inte riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ine slå poliserna utan at sköta mitt eget och inte ha en lallig rp i fängelset utan den rpen hör inte hemma på servewrn så det jag hade kunnat göra annorlunda var att lyssna på poliseno ch inte slå dem utan at sköta min rp på ett snyggt sätt och lyssnat på vad polisen sa och inte slå dem och värna om mitt liv när dem hade tazer framme och bara allmänt haft en bättre rp som jag inte hade då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att lyssna på polisen och värna om mitt liv när poliserna antingen har en taze eller pistrol framme då tazer klassas som ett vapen och då har jag läerr mig att lyssna på polisen när dem har tazer framme och jag lovar att jag nite kommer att göra det igen utan framöver ska jag värna om mitt liv och sköta en bra och rolig rp på servern det kan jag lova och jag kan lova att jag har lärt mig v denna bannen till 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Vill inte se mer av detta. Du verkar ha lärt dig utav detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka