- Meddelanden
- 53
- Reaction score
- 3
Blacklist-referens
ID: 887 — Övrigt
Anledning: Rdmar vid marja med tazer
Personal: Borat![]()
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
47 Views - Watch GTA V Trimmed Clip 1 by Laserturken22_ and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautovmedal.tv
Datum: 2026-05-03
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv så gick situationen överstyr och jag tänkte inte riktigt klart i stunden. Jag agerade impulsivt istället för att sakta ner och tänka på reglerna och hur det skulle påverka rpt för de andra spelarna. Det var inte meningen att förstöra scenariot eller göra någons upplevelse sämre, men jag fattar nu i efterhand att det blev så ändå. När jag kollade tillbaka på situationen insåg jag att jag borde ha hanterat det mycket bättre.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, det gör jag. Jag försöker inte lägga skulden på någon annan utan jag vet att det var mitt ansvar att hålla mig inom reglerna och sköta situationen bättre. Jag accepterar konsekvenserna och förstår varför jag blev straffad.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte agera på frustration eller stress i RP-situationer. Jag behöver tänka mer på helheten och på att skapa bra RP istället för att reagera direkt i stunden. Jag har även läst igenom reglerna igen för att undvika att något liknande händer igen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag förtjänar en till chans eftersom jag faktiskt förstår vad jag gjorde fel och vill visa att jag kan sköta mig framöver. Alla gör misstag ibland, men jag vill lära mig av det här och komma tillbaka med en bättre inställning. Jag gillar servern och vill fortsätta spela här på ett seriöst sätt utan fler problem.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mDptF3s6v8XP4sG3K?invite=cr-MSx1OTksMzY3MTc0MTY3
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja