Nekad dr.duck | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? dr.duck.1

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2008

Berätta om din karaktär. (jag var medlem innan)
Jag har fler karaktärer men den jag spelar med heter Hugo West
han är 24 år gammal och var polis. Han gillar att hänga med kompisar inom polismyndigheten och göra ett bra jobb, Han har varit polis länge och skaffat sig många vänner han brukade hänga med. Han gjorde mycket med sina kolegor och hjälpte till mycket i polisen och hade det roligt. Han jobbade mest för flesta av han vänner var i polisen. Han gillar också att köra bil och köpa vissa bilar. Hans största intresse är jobbet, Han jobbar mest och göra inte så mycket annat, hans favorit sak var att hjälpa folket mot de kriminella.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att rpa och jag har rpat länge, Jag är mogen och seriös men kan också vara rolig och göra rolig rp för båda parterna. Jag har rpat mycket på unive och jag rpa bra då och kan göra de igen. Jag kan alla regler, jag kan rpa seriöst men också så att man bara ska ha roligt, jag kan hjälpa till båda seriös och rolig rp. Jag har rpat mycket på unive både som polis, normallt jobb och krim. Jag har gjort mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt och att man inte bara ska spela för makt och pengar. Man ska spela för att båda kan vinna på de och ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: döda nån utan anledning (random death match) VDM: döda nån med bil utan anledning. sunt förnuft: göra nåt som man inte ska göra IRL. powergaming: göra nåt som man inte kan IRL

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har erfarenheter inom RP, både från andra fivem servrar men också från Unive. Jag har spelat mycket och väldigt mycket inom unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan RPa bra och jag har rp:at länge i flera servrar, i unive och andra server.

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs barndom och hans framtida planer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka