Ej Antagen dr.duck | Chef-jobb ansökan [Wallins]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins

Vad heter du i verkligheten? Max

Vad är ditt användarnamn på discord? dr.duck.1

Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2008

När fick du medlemskap på Unive? Jag har varit det innan väldigt länge men fick det igen 2024-09-25. Första gången var för några år sen.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit chef över olika jobb. Både klubbar och även andra jobb, som jönssons, SC, mekonomen och liknande. Jag har även haft höga positioner inom polisen som har hjälpt mig med detta. Jag pluggar även juridik IRL som också hjälper mig att klara av att skydda klienter i förhör och domstol. Jag är inte bäst på det, men jag har kunskaper om lagen och juridik. Jag har efrarenheter nog till att vara en bra chef över wallins och jag hoppas att jag får chansen att visa det.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vill få det mer aktivt. Jag vill även göra så att när nån behöver kan de ringa en advokat eller jurist för att hjälpa de. Jag vill få advokat byrån att vara mer aktiv och folk som kan lite juridik så att vi kan utveckla rpn för advokater. Jag vill att det ska vara ett fungerande jobb som folk vill ringa till och även jobba. Jag vill försöka göra det till ett roligt jobb som de som jobbar och även de som rpar med oss ska tycka är roliga och bra. Så lite lätt sagt, få det mer aktivt och att göra så att byrån är ett ställe folk vill jobba på och rpa med.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer ha tid att göra jobbet ja. Jag kommer se till så att det fungerar bra och att flera förhoppningsvis vill arbeta med att vara jurist/advokat.

Har du läst våra grundregler? Ja

Jag vet inte om det är nåt med att man inte får vara krim samtidigt. Men om det är så, spelar jag på en annan karaktär. Det kan inte vara nåt korrupt direkt som advokat.

Vidare till intervju du har 48H innan den automatiskt nekas.

+ Rep Otroligt kompetent både inom juridiken i säg men och som arbetsledare, bör få chansen kolla bara på erfarenheten. Anses som en extremt kompetent individ som är en kvalificerad kandidat. 🎓

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka