Accepterad dr.duck | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Ditt discordnamn: dr.duck#6611

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Som staff får jag möjlighet att vara en del av Unive och bidra till dess framgång. Oavsett om det handlar om att vara en del av ett team på arbetsplatsen, en grupp inom ett projekt, kan mitt engagemang och mitt arbete hjälpa till att forma och förbättra serverns support och RP.
Genom att vara staff får jag chansen att utveckla och förbättra olika färdigheter. Beroende på vilken typ av staff-roll jag väljer kan jag förbättra mina ledarskapsförmågor, min kommunikation eller andra praktiska färdigheter. jag har varit helper förut och flera gillade mig fick fler tal plus rep för att jag gjorde ett bra jobb. jag kan alltså hjälpa till med support och RP. jag har varit Helper förut och har lärt mig mycket och då jag kan göra ett bra jobb om jag blir igen, fick vänner och lära känna staffs och det var roligt att vara helper.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara aktiv på vardagar 4-6 timmar på helger, sommar/jul lov nästan hur länge som helst-
kan vara väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat förut nån gång i 2022 sen lämnde jag fivem sen kom jag tillbaka i februari.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit helper förut och jag lärde mig en del och det var roligt och jag var faktiskt rätt motiverad. jag kan göra samma igen och kunna göra RP:n för andra roligare och kunna göra bra support jobb. jag har erfarenheter inom kommands vilka bans och hur man ska göra som Staff/helper

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan det mesta jag har varit helper innan så jag kan en del från då. jag lärde mig det jag inte kunde så jag kan det mesta nu.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka