Accepterad dr.duck | Ansökan till Servervakt QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr.duck

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
69
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? dr.duck#1429

Ange ditt födelsedatum 21 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar jag går till skolan från typ 08:20 till nånstans 15:00 sen kommer jag hem då kan jag spela och ibland har jag läxor. jag kan typ spela kanske 4,5 timmar varje dag förutom vissa helger och måndagar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit med 1 februari men jag har varit med förut för länge sen men jag lämnade för jag slutade spela fivem helt.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte bifoga men det står... Unive: Spelaren har blivit bannad 0 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. jag ska hjälpa servern med att hålla koll på hur rp:n är. jag ska visa bra RP för andra. jag ska visa andra hur det ska vara. jag vet reglerna och jag kan rp:a min uppgift är att hålla koll på servern så att alla ska ha det bra och ha kul när dom spelar Unive. jag ska berätta vad som är rätt och fel om dom inte vet jag ska också att hjälpa till med det som behövs.

så snabbt sagt.
göra bra RP
visa hur man gör bra RP
hjälpa till när det behövs om det är med en enkel sak eller svår.
ska vara rättvis men ändå göra rätt och om nån gör fel ge dom ett straff

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill hjälpa till. jag spelar Unive typ varje dag och jag vet reglerna och hur man rp:ar så jag vet hur man ska vara och jag vill hjälpa andra med att ha kul och få bort dom som inte tar det seriöst. jag skulle vilja bli servervakt för jag spelar väldigt mycket i servern. det skulle kännas bra att kunna hjälpa för att jag har spelat mycket och oftast är det väldigt bra rp men ibland kan det finnas såna som ändå inte tar det seriöst och då vill jag hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. typ att man bannar eller kickar nån för man inte gillar nån det kan vara att hjälpa sin kompis. det kan vara för att kicka nån för ingen anledning eller för att hjälpa en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka